Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:17:05 GMT

تکمیل تیم‌های فوتبال حاضر در المپیک

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۵۷۴۹

تکمیل تیم‌های فوتبال حاضر در المپیک

تکلیف تیم‌های حاضر در رقابت‌های المپیک توکیو با صعود مکزیک و هندوراس به‌صورت کامل مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت ۱۶ تیم فوتبال راه یافته به مسابقات المپیک توکیو بامداد امروز دوشنبه با انجام دیدارهای مرحله انتخابی در منطقه آمریکای مرکزی و شمالی مشخص شدکه در نهایت تیم‌های زیر ۲۳ سال مکزیک و هندوراس توانستند جواز حضور در المپیک را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گروه A مرحله مقدماتی المپیک توکیو در منطقه آمریکای مرکزی و شمالی، تیم‌های ۶ امتیازی مکزیک و آمریکا از ساعت ۶ بامداد امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه خالیسکو به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با برتری مکزیک همراه بود.

 

مکزیک که میزبان این رقابت‌ها بود، در بازی امروز توانست با تک گل کارلوس آنتونا در دقیقه ۴۵ به پیروزی یک بر صفر مقابل آمریکا دست پیدا کند و با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه بایستد و ضمن راهیابی به فینال، جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آورد.

 

در مسابقه حساس گروه B نیز تیم‌های فوتبال هندوراس و کانادا که از دو دیدار قبلی خود ۴ امتیاز گرفته بودند، به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و همین نتیجه موجب شد تا هندوراس با تفاضل گل بهتر نسبت به کانادا المپیکی شود.

 

مکزیک و هندوراس دو تیمی هستند که از منطقه آمریکای مرکزی و شمالی به المپیک توکیو راه یافتند و پیش از این هم تیم‌های فرانسه، آلمان، رومانی، اسپانیا، نیوزلند، مصر، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، استرالیا، عربستان سعودی، کره جنوبی، آرژانتین و برزیل به همراه ژاپن میزبان جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده بودند.

 

پیش از این قرار بود المپیک توکیو در تابستان ۲۰۲۰ برگزار شود که بخاطر شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

تیم ملی هندوراس تیم ملی مکزیک مکزیک هندوراس المپیک 2020 ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هندوراس تیم ملی مکزیک مکزیک هندوراس المپیک 2020 ژاپن المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک