Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری با اشاره به شعار امسال بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، گفت: تولید کنندگان باید حمایت و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۹ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰، گفت: پشتیبانی به معنای پشتیبانی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذار و همه کسانی که در عرصه تولید فعال هستند در مانع‌زدایی‌ها گاهی موانع می‌تواند قوانین و مقررات باشد که مجلس می‌تواند این موانع در قانون را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و خدمات بیش از پیش خواهد درخشید، گفت: استان در سال جدید در حوزه صنعت حرف‌های مهمی برای گفتن دارد، پتروشیمی گچساران وارد مدار تولید می‌شود و تأثیر بسیار بزرگ ملی خواهد داشت.

 

وی از آبگیری و بهره‌برداری از سد چم‌شیر خبر داد و یادآور شد: در عرصه کشاورزی گام‌های بسیار بزرگی در استان برداشته می‌شود، ضمن اینکه برنامه‌هایی را هم در ماه‌های آغازین سال از جمله کلنگ‌زنی سد آبریز، سد سقاوه، طرح امامزاده جعفر گچساران و باشت خواهیم داشت.


کلانتری با اشاره به تأمین آب اراضی غربی دهدشت گفت: گام‌های اساسی برای تکمیل و بهره‌برداری سد تنگ سرخ برداشته شده، مجوز ماده ۵۶ را برای سد اخذ کردیم تا در بازده زمانی ۲۴ ماهه تکمیل شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیگر برنامه‌های استان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در سال جدید انتخابات را در سه حوزه ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر داریم آنچه برای ما مهم است سلامت و امنیت انتخابات است.

 

وی خاطرنشان کرد: به دنبال مشارکت حداکثری هستیم مردم از مجریان انتخابات گذشته امانت‌داری، سلامت انتخابات و بی‌طرفی را در ذهن دارند، از رقابت حداکثری که منجر به تثبیت اقتدار کشور و سرعت بخشی به پیشرفت کشور در عرصه جهانی می‌شود استقبال می‌کنیم.
 

کلانتری مدیریت بیماری کرونا را دیگر برنامه مهم سال جدید دانست و گفت: متاسفانه شاهد بالا رفتن آمار مراجعه کنندگان و بستری‌های بیماری کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، به طور جد از مردم می‌خواهیم تا زمان واکسیناسیون عمومی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیریت زلزله سی‌سخت و ساخت خانه‌های تخریب شده را دیگر اولویت استان دانست و ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان کشوری و لشکری، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار می‌گیریم که خانه‌های مردم زلزله‌زده تا تیر ماه به اتمام برسانیم و مردم بتوانند مرداد در خانه‌هایشان مستقر شوند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شعار امسال بنا به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، تولید کنندگان باید حمایت و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی و رفع شود.

 

کلانتری گفت: سال گذشته گام‌های مطلوبی در زمینه جهش تولید در استان برداشته شد و امسال تلاش‌ها دو چندان خواهد بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد سد تنگ سرخ پتروشیمی تولید زلزله انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی