Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندو میرا، مدافع سابق تیم ملی پرتغال، از کریستیانو رونالدو بابت واکنشی که پس از مردود اعلام شدن گلی که برابر صربستان زد، از خود نشان داد، انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میرا با انتقاد از هم تیمی سابق خود و کاپیتان تیم ملی پرتغال گفت که رونالدو اجازه داد تا احساساتش کنترل او را در دست بگیرند.

فرناندو میرا معتقد است که عکس‌العمل شدید رونالدو به پذیرفته نشدن گلی که برابر صربستان زد از سوی داور، غیرقابل‌قبول بود و این فوق ستاره پرتغالی باید به عنوان کاپیتان الگوی بهتری برای دیگر بازیکنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در دیدار پرتغال برابر صربستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در حالی که بازی تا آخرین دقایق با نتیجه 2-2 در جریان بود، رونالدو پس از اینکه پاس نونو مندس را به زیبایی وارد دروازه صربستان کرد به خیال اینکه سه امتیاز بازی را برای پرتغال به ارمغان آورده به خوشحالی پرداخت.

اما با وجودی که توپ قبل از اینکه مدافع صربستان آن را از درون دروازه بیرون بکشد، به وضوح از خط دروازه رد شده بود، داور پس از مشورت با کمک خود، آن را نپذیرفت. تصمیمی که اعتراض شدید رونالدو را بر انگیخت و یک کارت زرد نیز نصیب کاپیتان پرتغال کرد.

کریس رونالدو پس از سوت پایان بازی نیز همچنان دستخوش خشمی شدید بود و بازوبند کاپیتانی پرتغال را از بازو باز کرد و بر زمین انداخت.

 

 

میرا می گوید که هم تیمی قدیمی اش حق داشت که به تصمیم داور اعتراض کند، اما معتقد است که با توجه به مسئولیتی که رونالدو به عنوان کاپیتان و رهبر تیم ملی پرتغال دارد، در اعتراض زیاده روی کرده است.

 

میرا گفت: "عکس العمل کریستیانو طبیعی است اما از سوی کاپیتان تیم ملی قابل قبول نیست. او نمی تواند بازوبند کاپیتانی را به زمین بیندازد و در حالی که بازی ادامهدارد به رختکن برود. این رفتار از سوی بازیکنی به اهمیت او قابل قبول نیست.

من یاس و استیصال او را درک می کنم و با او موافقم چرا که گل او سالم بود، اما تیم داوری مجبور بود بدون VAR تصمیم بگیرد و او باید الگوی خوبی برای بقیه باشد.

الگویی که رونالدو شب گذشته از خود به نمایش گذاشت به اندازه کافی خوب نبود."

 

 

رونالدو پس از بازی برابر صربستان به توضیح رفتارش پرداخت و گفت: "کاپیتان تیم ملی پرتغال بودن یکی از بزرگترین افتخارات و امتیازهای زندگی من است. من همه چیزم را برای کشورم می دهم و خواهم داد، این چیزی است که هرگز تغییر نمی کند. اما لحظات سختی هست که کنار آمدن با آنها دشوار است، مخصوصا وقتی که احساس می کنیم یک ملت دارد آسیب می بیند.

با سری بالا و آماده برای روبه‌رویی با چالش بعدی! زنده باد پرتغال!"

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال برابر صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، برنارد هیل بازیگری که برای بازی در نقش شاه تئودن در سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و کاپیتان ادوارد اسمیت در «تایتانیک» شهرت داشت، درگذشت. او ۷۹ ساله بود.

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آنها هستند.

سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

کد خبر 6097919

دیگر خبرها

  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • کانادا: حمله به رفح غیرقابل قبول است
  • کشف بقایای یک سکونتگاه 7 هزارساله در صربستان (+عکس)
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو