Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح خدمات امداد و نجات در طرح نوروز ۱۴۰۰ از انجام ۱۲۵۹ ماموریت امدادی و انتقال ۷۳۰ مصدوم حوادث رانندگی به بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری میزان- مهدی ولی پور با تشریح خدمات امداد و نجات در طرح نوروز ۱۴۰۰ (از ۲۵ اسفند تا ۹ فروردین) امسال گفت: در این مدت ۱۲۵۹ ماموریت امدادی انجام شده و ۵۵ هزار و پنج نفر از حادثه دیدگان در حوادث و سوانح از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از کل ماموریت‌های انجام شده از سوی هلال احمر مربوط به سوانح ترافیکی بوده است، افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به مصدومان ۸۱۹ سانحه رانندگی امداد رسانی کرده و ۷۳۰ نفر را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند به علاوه د ۱۴۸ مورد عملیات نجات فنی ۱۹۵ نفر نجات و رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش طرح مشارکت در مراقبت بهداشتی همراه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسافران مبادی مرزی رسمی کشور تا ساعت ۸ صبح امروز نهم فروردین، تاکید کرد: در این مدت ۶۲ هزار و ۷۴۳ نفر از مسافران در ورودی مرز‌ها کنترل شده و از ۱۲ هزار و ۴۴۸ نفر تست سریع کرونا گرفته شد.۵۴۴۸ نفر از مسافران هم که دارای علائم بودند تست PCR انجام شد.

بیشتر بخوانید: غربالگری ۵۱ هزار مسافر در مرزهای رسمی کشور/انتقال ۶۳۶ نفر به مراکز درمانی در نوروز ۱۴۰۰

انتهای پیام/

برچسب ها: امداد و نجات هلال احمر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین