Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر اولین نیروهای حاضر در صحنه حوادث هستند، گفت: آموزش‌های داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر باید به روز و منظم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند،  حسین خسروی اسفزار صبح امروز با همراهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، پایگاه امداد ونجات جاده ای میاباد و پایگاه امداد و نجات کوهستان بند دره بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نقش نیروی انسانی و داوطلبان در انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه اگر نبودند بسیاری از امور به سر منزل مقصود نمی رسید.

نماینده مردم شهرستان های خوسف، درمیان و بیرجند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای مزینی شهرستان بیرجند با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب، مردمی بودن آن است، گفت: نقش نیروی انسانی و داوطلبین در انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه اگر نبودند بسیاری از امور به سر منزل مقصود نمی رسید.

خسروی با اشاره به اینکه کمک‌های مؤمنانه مردم نشان از بنیان‌های اعتقادی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران دارد، عنوان کرد: دنیا محل سفر است بنابراین یقین بدانیم اجر این کمک‌های مردمی با خداوند متعال و دنیای اخروی است.

دبیرکمیسیون سیاست‌های داخلی و شوراهای  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر اولین نیروهای حاضر در صحنه حوادث هستند، اظهار کرد: آموزش‌های داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر باید به روز و منظم باشد.

بسیج هلال احمر برای مقابله با کرونای انگلیسی / اجرای فاز دوم طرح شهید ‌سلیمانی در اندیمشک + فیلمکنترل سلامت مسافران پروازهای خارجی در استان فارس/نیروهای هلال احمر در حالت آماده‌باش قرار دارندافزایش 40 درصدی موجودی انبارهای جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این بازدید با ارائه گزارشی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر همواره آمادگی کامل جهت کمک رسانی به حوادث را دارد.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه پشتوانه و ستون‌های اصلی جمعیت هلال احمر نیروهای داوطلب و مردمی هستند،  تصریح کرد: جمعیت هلال احمر بدون نیروهای داوطلب همچون سلاح بدون فشنگ است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در هلال احمر هیچ وسوسه ای وجود ندارد و تمام امور صرفا خیر و خوبی است.

 

انتهای پیام/250/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد