Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:40:07 GMT

توماس مولر: من به بایرن مونیخ وصل نیستم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۲۹۹

توماس مولر: من به بایرن مونیخ وصل نیستم

توماس مولر، مهاجم کهنه‌کار بایرن مونیخ، در حالی که به دو سال پایانی قرارداد خود با باواریایی ها می رسد، درها را برای انتقال احتمالی به تیمی دیگر و ترک بایرن باز گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر می گوید که او آماده است تا مسیری که تیاگو آلکانتارا برای ترک آلیانز آرنا در پیش گرفت را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولر همچنین گفته است که او به بایرن مونیخ وصل نشده و نچسبیده است.

توماس مولر فوتبال حرفه ای خود را در سال 2008 از بایرن مونیخ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون به این تیم کمک کرده است تا به موفقیت های بزرگی در آلمان و در چمپیونزلیگ دست یابد.

 

 

ستاره 31 ساله هنوز هم یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ به حساب می آید اما احتمال ترک این تیم در آینده نزدیک را رد نمی کند و با اشاره به پیوستن تیاگو آلکانتارا در سال 2020 به تیم لیورپول معتقد است که این انتقال سندی بر این موضوع است که هیچ بازیکنی بدون قید و شرط ملزم به ماندن در یک باشگاه نیست.

 

مولر گفت: "من به این باشگاه وصل نشده ام. من با اینجا رابطه ای خاص دارم، بایرن را پیش از آنکه شروع به بازی برای آنها کنم دوست داشتم، اما وقتی موقعیتی پیش می آید که باید تصمیم بگیری که شاید برای تیم دیگری بازی کنی، اصلا هیچ شرم و خجالت و هیچ مشکلی در کار نخواهد بود.

مثل تیاگو آلکانتارا که به لیورپول رفت."

 

 

تعدادی از باشگاه های اروپایی در گذشته به امضای قرارداد با مولر ابراز علاقه کرده بودند، از جمله منچستریونایتد و رئال مادرید. لیورپول نیز همچنین علاقمند به این ستاره با تجربه بایرن مونیخ بود و صحبت های اخیر مولر می تواند شایعه پیوستن احتمالی او به جمع شاگردان یورگن کلوپ در آنفیلد در تابستان پیش رو را دوباره زنده کند.

 

بایرن مونیخ توماس مولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ توماس مولر بایرن مونیخ توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ

دریافت 35 MB کد خبر 6093789

دیگر خبرها

  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ