Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر شورای عالی مناطق آزاد در حاشیه جلسه با فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار گفت: برای پشتیبانی از تولید و مانع‌‌زدایی در مناطق آزاد کارگروه ویژه تشکیل شده است. - اخبار استانها -

حمیدرضا مومنی در حاشیه جلسه با فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهاراظهار داشت: با توجه به شعار سال، ما این جلسه را تشکیل دادیم و هدف‌مان از حضور در این جلسه که فعالان اقتصادی، تجار و سرمایه‌گذاران در آن حضور دارند، برطرف کردن موانع در بخش‌های مختلف و پشتیبانی ‌از تولیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ادامه داد: در این راستا کارگروهی در نظر گرفته شده و دو هدف کلی را پیگیری می‌کنیم؛ اول اینکه برای تولید و پشتیبانی از این تولیدات که با هدف صادرات انجام می‌شود ما باید به تأمین منابع بپردازیم و به این نحو می‌خواهیم بخش خصوصی را برای حمایت از تولید داخلی حمایت کنیم و همچنین در زمینه زیرساخت‌ها باید اقداماتی انجام شود.

بخش دوم تجهیزات استراتژیک شرکت هندی وارد بندر چابهار شدورود بخش دوم تجهیزات هندی‌ها به بندر چابهار / سرمایه‌گذاری 85 میلیون دلاری هندی ها در بندر شهید بهشتیوزیر راه: ‌زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان دگرگون می‌شود/ بهره‌برداری از فوری‌ترین قطعه راه‌آهن چابهار ـ زاهدان

وی افزود: موضوع دوم مانع‌زدایی است که این موضوع را در دستورالعمل‌ها، روش‌ها، رویه‌ها و احتمالاً یک‌سری قوانین و مقرارتی که داریم در دستور کار قرار خواهیم داد. من فکر می‌کنم ظرف یک ماه آینده مسئله پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی را در یک قالب ساماندهی کنیم تا بتوانیم شعار تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برای سال را در مناطق آزاد به صورت عملیاتی در بیاوریم.

مومنی اظهار داشت: باید به سمتی برویم که مشکلات را حل کنیم و بر همین اساس ما روز گذشته و امروز در منطقه ازاد چابهار حضور پیدا کرده و از آن بازدید کردیم که کارهای زیرساختی خیلی خوبی نیز در اینجا انجام شده و اگر بخواهم در یک جمله بگویم، تاکنون بخش اعظمی از موانع موجود در این منطقه مرتفع شده است.

انتهای پیام /395/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است