Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:46:00 GMT

عاقبت انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت!

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۳۴۷

عاقبت انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت یا خودرو در خیابان یا اتوبان نوعی بازی با مرگ تلقی می‌شود. با این وجود هستند افراد خام و کم تجربه‌ای که تنها برای شواف و خودنمایی دست به چنین اقدامات خطرناکی می‌زنند، مانند پسر جوان هندوستانی که حرکات نمایش با موتورسیکلت در خیابان کار دستش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان که سرگرم انجام حرکات نمایشی در یکی از جاده‌های این کشور بود بر اثر از دست دادن کنترل موتورسیکلت به شدت مجروح شد. ویدئویی که از لحظه وقوع حادثه تهیه شده است چگونگی مجروحیت این جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این پسر در حالی که روی موتورسیکلت ایستاده تلاش می‌کند تا به حرکت با آن در جاده ادامه دهد. لحظاتی بعد ناگهان کنترل موتورسیکلت از دست وی خارج شده و او با شدت زیادی روی کف جاده می‌افتد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این جوان با وجود برخورد کمر و سرش به کف جاده با خوش شانسی از مرگ حتمی گریخت. این جوان در حالی توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد که حتی از کلاه ایمنی نیز برای محافظت از سرش استفاده نکرده بود.

بیشتر بخوانید

حرکات نمایشی اینفلوئنسرها در اتوبان کار دستشان داد! +فیلم

این ویدئو توسط یک افسر پلیس محلی هند با نام «دیپانشو کابرا» در توئیتر منتشر شد. آقای کابرا در شرح این ویدئو نوشت: «آیا طاقت دیدن وقوع چنین اتفاقی برای فرزندان یا دوستانتان را دارید؟ اگر نه، پس مانع انجام چنین نمایش‌های احمقانه‌ای توسط آن‌ها شوید. به آن‌ها رعایت قوانین رانندگی و حفظ ایمنی را آموزش دهید.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرکات خطرناک رانندگی نمایشی حرکات نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت