Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، از اجرای طرح همراه با حافظان امنیت قدردانی کرد. خبرگزاری میزان - حسین غفران نیا رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح زنجان به مناسبت فرارسید سال جدید با آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

این مقام قضایی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید گزارشی از وضعیت عملکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان در سال گذشته و اجرای طرح نوروزی همراه با حافظان امنیت در سطح این استان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله علی خاتمی نیز نماینده ولی فقیه ضمن قدردانی از زحمات نیرو‌های مسلح بویژه نیروی انتظامی اجرای طرح همراه با حافظان امنیت را بسیار موثر و باعث دلگرمی نیروی انتظامی و مردم دانست و از کلیه‌ی دست اندرکاران این طرح قدردانی کرد.

همچنین به مناسبت شروع سال جدید، رئیس، دادستان نظامی و قضات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان با رئیس کل دادگستری زنجان دیدار کردند.   بیشتر بخوانید: اجرای طرح «همراه با حافظان امنیت» در ایام نوروز توسط سازمان قضایی نیرو‌های مسلح غفران نیا رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح زنجان در این دیدار گفت: در ایام نوروز با اجرای طرح همراه با حافظان امنیت همراه و همیار مأموران خدوم و زحتمکش نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: با بازدید‌های منظم از یگان‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان زنجان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان، وضعیت عملکرد آن‌ها را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

در ادامه، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز ضمن قدردانی از اجرای این طرح گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها می‌تواند باعث تشویق و دلگرمی کارکنان نیروی انتظامی شود.

وی افزود: زمانی که آن‌ها در سخت‌ترین شرایط با خستگی فراوان در حال انجام وظیفه هستند حضور قضات سازمان نیرو‌های مسلح و تقدیر از عملکرد و دیده شدن این گونه خدمات می‌تواند باعث افزایش انگیزه و رفع خستگی در این عزیزان شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح نیروی انتظامی سازمان قضایی نیرو های مسلح نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی استان زنجان اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان