Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید شاه کلیدی است که قفل ها را باز می کند ،گفت: راهکار برون رفت ما از شرایط فعلی موضوعات اقتصادی مثل تولید است.

مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها »،گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی شعار سال را مجددا با تاکید بر بحث تولید نامگذاری کردند، قطعا راهکار برون رفت ما از شرایط فعلی موضوعات اقتصادی مثل تولید، فروش محصولات و پیدا کردن بازارهای جدید برای محصولات و کیفیت بخشی به تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید معنای عام دارد ،اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال گذشته را جهش تولید نامگذاری کردند و تاکید داشتند که شعارهای که تعیین می شود  به این معنا نیست که در یکسال محقق شود بلکه این شعارها باید همواره و در طول زمان دنبال شود.


وی ادامه داد: اگر  ما تولید را دنبال کنیم به دنبال شاه کلید رفته ایم یعنی به دنبال تولید ،سرمایه گذاری ،اشتغال و افزایش درآمد سرانه هم می آید به دنبال حل مشکلات بخش تولید مشکلات معیشتی خانواده ها نیز حل می شود ،جوانان به دنبال ازدواج می روند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر  بعضی از این مسائل به تاخیر می افتد چون افراد کار و درآمد ندارند، در این شرایط ما باید به دنبال نقاط اهرمی و شاه کلید برویم تولید برای ما شاه کلیدی است که قفل ها را باز می کند.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال