Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از نظر تعداد روستاهای گازرسانی شده و خانوار زیر پوشش، استان خراسان رضوی در جایگاه بهترین‌های کشور قرار دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به هشت روستای شهرستان کلات که روز جمعه ( 29 اسفندماه سال 99) با حضور استاندار و جمعی از مقام‌های استانی و محلی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: با افتتاح این پروژه، روستاهای حصار حاج‌اسماعیل، قاباخ، سلطان‌آباد، ارچنگان، سینی‌نو، کرم و ایده‌لیک در محور تقی‌آباد - رباط شهرستان کلات از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای انجام این پروژه 78 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، یک ایستگاه CGS و یک ایستگاه TBS اجرا شده و هشت روستای مرزی خراسان رضوی با جمعیتی حدود 828 خانوار در شهرستان کلات به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده است، افزود: سرانه گازسانی به این روستاها با توجه به مسیر کوهستانی و سخت‌گذر بودن با مجوز خاص وزیر نفت انجام شده که در این بین، حمایت استاندار و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نقشی به‌سزا داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: امروز نعمت گاز طبیعی همسو با اجرای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به دور افتاده‌ترین نقاط جمعیتی و روستایی استان رسیده است.
افتخاری عنوان کرد: هم‌اکنون خراسان رضوی قابلیت افزایش ظرفیت اشتراک گاز روستایی را به بیش از 500 هزار اشتراک دارد و این در حالی است که تا سال‌های نه‌چندان دور، از ضریب میانگین گازرسانی کشور عقب بودیم، اما امروز اعلام می‌کنیم که از نظر تعداد روستاهای گازدار و خانوار زیر پوشش استان خراسان رضوی در جایگاه بهترین‌های کشور قرار گرفته‌ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت