Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از برتری تیمش مقابل آلبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌عنوان بردی مهم یاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آلبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا و ادامه صدرنشینی در گروه I با شش امتیاز اظهار داشت: در 25 دقیقه ابتدایی در تلاش برای یافتن فضا در پشت خط میانی آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای مدنظر در آن ناحیه بود و ما می‌توانستیم از همانجا راه ارتباطی بین بازیکنان را پیدا کنیم.

وی افزود: ما فقط اندکی از راهی را که در این بازی در حال ساختش بودیم، تغییر دادیم و پس از آن بود که کمی بیشتر از بازی‌مان لذت بردیم، به خصوص در سمت چپ با همکاری لوک شاو، رحیم استرلینگ و میسون مونت. سپس چنین اتفاقی کم کم در سمت راست افتاد و ما بازی بهتری را در آن جناح به نمایش گذاشتیم، از این رو از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستیم، اما نحوه بازی‌مان در 15 دقیقه پایانی را دوست نداشتم.

کین: آینده حرفه‌ای‌ام؟ بعد از یورو خواهیم دید که چه می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تصریح کرد: در جریان بازی تنها به این فکر بودم که تصمیماتی بگیرم تا بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم و به تیم فشار نیاید. به نظرم در مقاطعی از بازی هم می‌توانستیم توپ را بهتر حفظ کنیم، اما پیروزی خوبی کسب کردیم و بدون بازیکن مصدوم حالا پا به بازی چهارشنبه با لهستان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی قطر گرت ساوتگیت تیم ملی انگلیس بیشتر بخوانید... مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| پیروزی ایتالیا و آلمان و دومین برد سوئد با زلاتان/ لهستان با دبل لواندوفسکی ۳ امتیاز گرفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| اسپانیا اولین پیروزی‌اش را در گرجستان کسب کرد مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| برتری فرانسه مقابل قزاقستان با گلزنی دمبله قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| پیروزی ایتالیا و آلمان و دومین برد سوئد با زلاتان/ لهستان با دبل لواندوفسکی ۳ امتیاز گرفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| اسپانیا اولین پیروزی‌اش را در گرجستان کسب کرد مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| برتری فرانسه مقابل قزاقستان با گلزنی دمبله واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی قطر گرت ساوتگیت تیم ملی انگلیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ شرط فدراسیون فوتبال ایران برای ملاقات با شیخ سلمان/ سفر به منامه یا راهکاری دیگر؟ ۲ چرا داور گل سالم رونالدو را ندید؟ ۳ ناراحتی شدید بازیکنان پرسپولیس از اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال؛ از فردا پاسخ هرگونه صحبتی را می‌دهیم ۴ سانتوس: داور بابت ندیدن گل رونالدو عذرخواهی کرد اما این مشکلی را حل نمی‌کند ۵ قنبرزاده: فیفا باید زمان دقیق دیدار عزیزی خادم با اینفانتینو را اعلام کند/ مهم نیست میزبانی را به ما بدهند یا نه ۶ کاریکاتور عمر مومنی در مورد رونالدو و علی دایی ۷ حضور شکوری و مرور ضربات ایستگاهی در تمرین پرسپولیس ۸ زنوزی دوباره مالک ماشین‌سازی شد! اخبار روز ورزشی شکوری: صعود تیم ملی با این شرایط شیرین‌تر می‌شود/ دیگر حق اشتباه نداریم ووشو در سال ۹۹| برگزاری لیگ در سطح بین‌المللی در سال کرونا/ کمی حاشیه و البته دوپینگ محمدی‌راد: به دلایل شخصی از حضور در تیم ملی انصراف دادم/ سپاهان با کسب عنوان سوم از اهداف خود عقب نیست احمدی: اصلی‌ترین رقیب سپاهان خودمان هستیم/ صحبت کردن درباره قهرمانی حرفه‌ای نیست مهمترین اخبار جزئیات سیاست های اشتغالی دولت در سال ۱۴۰۰/ بسته جدید حمایت از تولید در راه است تازه‌ترین اخبار کووید ۱۹ در ایران | مشارکت مردمی در رعایت پروتکل‌ها به کمترین میزان خود رسیده است + نقشه و نمودار رئیس مجلس شورای اسلامی در گمیشان: قوانین غیرضروری در مسیر تولید باید حذف شود عراق| انفجار در مسیر عبور خودروهای وابسته به ائتلاف آمریکایی شمخانی: سند راهبردی ایران و چین افول آمریکا را تسریع می‌کند درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ترین اخبار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست