Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های سال گذشته پلیس در کشور خبر داد و گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم برای نگهداری معتادان، در ظرف ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان و معرفی آنان به مراکز نگهداری اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان-سردار مجید کریمی در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی در استان مرکزی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تعدد ماموریت‌های در نیروی انتظامی، کار پلیس در هیچ برهه از زمان تعطیل بردار نبوده و کارکنان ناجا در روز‌های تعطیل و در حال حاضر در ایام شیوع کرونا، با تلاشی خستگی ناپذیر در ثبات نظم و امنیت و برخورد با مجرمان تلاش دارند.

وی یکی از حوزه‌های تخصصی ماموریتی در نیروی انتظامی را عرصه مبارزه با مواد مخدر خواند و افزود: در سال گذشته در عملیات‌های متعدد کارکنان ناجا در سطح کشور، بیش از یک هزار تن انواع مواد مخدر کشف و از عرضه آن به بازار مصرف خودداری شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، با تاکید بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در مبارزه اثرگذار در حوزه مواد مخدر، گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که در صورت مهیا شدن شرایط و امکانات لازم برای نگهداری معتادان، در ظرف ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری معتادان و معرفی آنان به مراکز نگهداری اقدام کند.

بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۲۶ تن مواد مخدر در سال جاری

سردار کریمی به راهبرد پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی نیز اشاره و تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، جامعه هدف در حوزه مواد مخدر مشخص و محل‌ها و پاتوق‌های معتادان شناسایی شده و نیاز است با همکاری دیگر سازمان‌ها و دستگاه ها، مراکز نگهداری مهیا شده تا این افراد جمع آوری و رضایت خاطر شهروندان در این خصوص فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه