Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به همکاری شهرداری مرکز استان در احداث پروژه‌های فاز سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، گفت: شهرداری‌ها برای تسریع در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تلاش کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازساری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در نشست با حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری از همکاری شهرداری ساری برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قدردانی کرد و اظهار داشت: این مکان نماد رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهرداری ساری خواست تا طراحی پروژه سردرب دوم در فاز سه مازندران در گذر تاریخ این مرکز فرهنگی را مطابق با معماری بومی، محلی و تاریخ مازندران برعهده گرفته و اجرا کند.

ملکی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس شمال کشور بوده که در مرکز استان در حال ساخت است بر تسریع در روند عملیات اجرایی احداث پروژه‌های عمرانی این مکان تاکید کرد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس: کهنه قلعه به بزرگترین پارک موزه شمالغرب کشور تبدیل می‌شودفاز نخست پارک موزه دفاع مقدس گیلان امسال به بهره‌برداری می‌رسدپیشرفت 90 درصدی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان؛ بازدید عمومی بلافاصله بعد از پایان کرونا آغاز می‌شود

این مسئول با عنوان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در هشت عرصه برگرفته از هشت سال دفاع مقدس در حال ساخت است، افزود: در این مکان نقش رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات والفجر 8 و فتح فاو، اعزام مردم استان به جنگ، نقش استان در جنگ و تاریخ پایداری مازندران به نمایش گذاشته می‌شود.

 کلنگ‌زنی سردرب دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران 

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری نیز بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و دفاع مقدس را یکی از بخش‌های مهم تاریخ برشمرد که علاوه بر بُعد فرهنگی و ارزشی در ابعاد دیگر نیز تأثیرگذار است.

وی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را اقدامی ارزشمند در شهر ساری دانست که نشان از اهمیت موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: شهرداری ساری برای احداث و تکمیل این پروژه فرهنگی پای‌کار است و همکاری در ساخت این مرکز یکی از برنامه‌های شهرداری مرکز استان است.

وی از ساخت سردرب دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس واقع در فاز 3 مازندران در گذر تاریخ توسط شهرداری ساری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه هفته آینده همزمان با کلنگ زنی چند پارک در ساری آغاز می‌شود.

مرادی با بیان اینکه تملک زمین‌های باقی مانده از این مرکز فرهنگی در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت، افزود: بخشی از زمین‌های مورد نظر به زودی تملک خواهد شد.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی دفاع مقدس دفاع مقدس مازندران شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با استفاده از روش علمی، موفق به تولید بیشتر توت فرنگی شدند.

آنها با راهنمایی‌های دکتر حدادی نژاد از اساتید این دانشگاه متوجه شدند برای افزایش تولید، اگر از مواد زیستی استفاده کنند این مواد می‌تواند نیاز گیاه را تامین کند و مقدار تولید بالا برود.

در این روش در دو مزرعه در بهنمیر با پوشش تونلی و پلاستیکی، هم آفت و هم علف هرز کمتر در تولید توت فرنگی استفاده می‌شود.

معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت توت فرنگی در سطح ۱۷ هزار هکتار از مزارع استان مازندران خبر داد.

به گفته ملایی پیش بینی می‌شود ۱۷ هزار تن انواع توت فرنگی در این مزارع تولید و روانه بازار شود. مازندران در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

وی با اشاره به تغییر کشت از سنتی به روش‌های نوین افزود: در روش‌های جدید، با استفاده از عملیات تقویت خاک و پوشش پلاستیکی، موجب زودرس کردن برداشت و کیفیت تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد