Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:36:39 GMT

دستگیری عامل تیرانداری در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۸۹۰

دستگیری عامل تیرانداری در خرم آباد

سرهنگ دولتشاهی، از شناسایی و دستگیری یک نفر عامل تیراندازی در خرم آباد خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

سرهنگ «عباس دولتشاهی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: درپی  اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110  مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی به سوی منزل  توسط فردی ناشناس،  بلافاصله عوامل  در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، افزود: ضمن بررسی جزئیات و پس از تشکیل تیم های تخصصی مراتب بصورت ویژه در دستور کار این  فرماندهی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۷ پارسیلون موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده که با  هماهنگی مقام  قضایی طی یک عملیات ضربتی و رعد آسا متهم  دستگیر، به مقر انتظامی دلالت ، پس از  اعتراف و تکمیل پرونده ، حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد  در ادامه  به افرادی که به جای تمکین به قانون  از قانون تخطی و  با تیراندازی و ... امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره می اندازند گفت: پلیس و دستگاه قضایی بدون رافت اسلامی و  بعنوان مخل نظم و امنیت و آسایش مردم با شدت و قوت با آنان برخورد خواهند کرد.

 

سرهنگ دولتشاهی افزود: نیروی پلیس با حفظ آمادگی و هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگیری مجرمان رافت اسلامی نیروی انتظامی نظم و امنیت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان