Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@18:35:16 GMT

جهادگران منتظران واقعی و زمینه سازان ظهور هستند 

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۶۹۶۲

جهادگران منتظران واقعی و زمینه سازان ظهور هستند 

علی ایل بیگی گفت: جهادگران منتظران واقعی ظهور بوده و انسان هایی هستند که در اعتقاد و عقیده خود نسبت به ولایت ذوب شده و با جان و مال خود جهاد می کنند.

«علی ایل بیگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به عروج شهادت گونه طلبه جهادگر  دانیال سالاری، گفت: سالیان سال است که حوادثی اینچنینی برای جهادگران روی می دهد این جهادگران در طول سال حتی در ایام تعطیلات از وقت، جان و مال خود برای رفع محرومیت و خدمت رسانی به محرومین مجاهدت کرده و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی افزود: این جهادگر با ۳ تن دیگر از جهادگران و راننده تراکتور در حال حمل مصالح ساختمانی بودند زیرا در این مسیر حمل مصالح فقط با تراکتور امکان پذیر است، از آنجایی که جاده صعب العبوری بوده این تراکتور در مسیر چپ واژگون شده و این طلبه جهادگر به شهادت می رسد.


وی بیان کرد: بچه های جهادی با عبور از جاده های صعب العبور به نقاط دور دست و محروم رفته و به محرومین خدمت رسانی می کنند و با این کار خود را برای طلوع خورشید ولایت عظما مهیا می کنند.


ایل بیگی ابراز کرد: حضور شجاعانه، فداکارانه و مخلصانه این جهادگران اجری به جزء شهادت ندارد، خداوند متعال هدیه شهادت را نصیب این جهادگران می کند.


مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی ادامه داد: جهادگران در راستای پیام ابتدای سال مقام معظم رهبری در قالب قرارگاه های ۶ گانه در سراسر کشور و یا به صورت خودجوش در جغرافیای هدف خود در حال خدمت رسانی هستند و به مناطق دور دست و صعب العبور استان خود رفته و در روستاهای دور افتاده آنجا خدمت رسانی می کنند.



وی اظهار کرد: شرایط کرونایی و تحریم ها به بسیاری از خانواده ها آسیب وارد کرده که نیاز به همدلی، همراهی و کمک دارند و جهادگران به سراغ این اقشار رفته و به آنها خدمت رسانی می کنند.


ایل بیگی با بیان این مطلب که نیمه شعبان برای جهادگران حاوی پیام خاصی است، اظهار کرد: جهادگران منتظران واقعی ظهور بوده و انسان هایی هستند که در اعتقاد و عقیده خود نسبت به ولایت ذوب شده و با جان و مال خود جهاد می کنند.



مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی اضافه کرد: منتظر واقعی، انسانی است که برای آرمان ها و اهداف آسمانی خود به مردم خدمت می کند و در راه این خدمت به شهادت می رسد اینها کسانی هستند که مقدمات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می کنند تا چشم همه ما به جمال این خورشید ولایت عظما روشن شود و در رکاب حضرت باشیم.


وی یادآور شد: در خطوط مقدم جنگ شاهد حضور طلبه های مجاهد بودیم و طلبه ها بالاترین قشری بودند که در این راه به شهادت رسیدند و در شرایط کرونایی نیز طلبه ها در کنار کادر درمان خدمات ارزشمند و ارزنده ای انجام دادند.


ایل بیگی اگر برای یک نفر از پرسنل کادر درمان در حین خدمت اتفاقی بیفتد در سیستم اداری شهید خدمت محسوب می شود اما جهادگری که در کنار کادر درمان و پرستار خدمت می کند اگر دچار حادثه شود از سوی بنیاد شهید لقب شهید خدمت به آنها داده نمی شود هر چند که مردم به این جهادگر لقب شهید می دهند.



مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی بیان کرد: با این وجود این جهادگران از اهداف والای خود دست برنمی دارند چرا که آنها برای کسب این القاب به جهاد نمی روند آنها از جنس انسان هایی هستند که پلاک خود را در جبهه در می آورند تا گمنام باشند.


وی افزود: جهادگران انسان های مجاهد گمنامی هستند که لقب شهید و شهادت به آنها داده نشده و روی سنگ قبر آنها حتی شهید نوشته نمی شود اما شهید گمنام هستند.


ایل بیگی ابراز کرد: امروز شاهد صف های طولانی و شور و شوق جوانان برای حضور در گروه های جهادی هستیم که مصمم تر از همیشه برای خدمت به محرومین پیشگام هستند.


مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی تاکید کرد: اگر تا دیروز دشمن به گونه ای القا کرده و برخی در داخل نیز باور داشتند که نسل امروز از آرمان های انقلاب فاصله گرفته اما خون این طلبه جهادگر، موجب تثبیت این آرمان ها شده و نشان داد که جوان امروز ما مجاهدانه تر و مخلصانه تر در خط مقدم دفاع از انقلاب و ارزش های آن است هر چند اگر مسئولین به آنها لقب شهید اعطا نکنند.



وی در خاتمه عنوان کرد: دانیال سالاری طلبه جهادگر بسیجی، مومنانه در عرصه خدمت به نظام اسلامی و تربیت جهادگران مومن و متدین کوشید و تردیدی نیست نقش آفرینی‌های ارزنده و جهادی این طلبه جوان در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب و خدمت به محرومین و ولی نعمتان انقلاب هرگز فراموش نمی شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردوی جهادی جهادگران زمینه سازی ظهور ظهور جهاد گروه های جهادی کرونا منتظران ظهور طلبه جهادگر خدمت رسانی لقب شهید ایل بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی