Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:41:52 GMT

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۰۰۸

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری برگزار شد

مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون صبح روز دوشنبه (۹ فرودین ماه) برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون صبح روز دوشنبه (۹ فروردین ماه) با حضور خانواده وی وجمعی از مردم برگزار شد. 

در این مراسم پدر آزاده نامداری در سخنانی اظهار کرد: آزاده روحش آزاده و خیلی مهربان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خودم دبیر ادبیات هستم. اهل ادبیات و مطبوعات هستم. حتماً زمانی درباره او خواهم نوشت تا حقش ضایع نشود.

او گفت: دختر من روشنفکر و از یک خانواده معلم بود. معلم‌ها اهل زندگی و وفا و امید هستند. امیدوارم حلالش کنید. او در عمر کوتاهش مردم را دوست داشت. هرچه در فضای مجازی می‌نویسند دروغ است. هرکسی می‌خواهد حقیقت را بداند با من صحبت کند.

پیکر آزاده نامداری شامگاه شنبه ـ هفتم فروردین ماه  ۱۴۰۰ در آپارتمان محل سکونتش کشف شد. کالبدشکایی جسد آزاده نامداری انجام شده و تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزاده نامداري آزاده نامداری درگذشت پیکر آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است