Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@00:29:55 GMT

هواشناسی تهران در 13بدر 1400

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۰۲۲

بر اساس گزارش اداره‌کل هواشناسی استان تهران برای پایان هفته جاری و روز ۱۳ فروردین رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ناطقان: به نقل از اعلام روز دوشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز و فردا آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از روز چهارشنبه به تدریج افزایش ابر و تا جمعه در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی استان، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می رود.

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مناطق پر تردد شهری در بعضی از ساعات افزایش غبار محلی دور از انتظار نیست؛ همچنین برای پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه ورامین با ۱۸ درجه سانتی گراد و در فیروزکوه با منفی هشت درجه ثبت شده است. منبع: ایرنا برچسب ها: هواشناسی ، 13بدر ، بارانی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هواشناسی 13بدر بارانی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران بهاری برای امروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از فرداشب وارد استان می‌شود که باران و باد شدید و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه در استان است.

محمود محمد قلی پور گفت: این سامانه در برخی مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی با بارش‌های رگباری سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و بالا آمدن آب رودخانه هامی شود.

توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در رفت و آمد‌های جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی از توصیه‌های کارشناس هواشناسی گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • پیش بینی هواشناسی کشور 13 و 14 اردیبهشت 1403 / بارش باران در این استان ها