Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: ملی‌پوشان کشورمان برای حضور موفق در عرصه‌های بین‌المللی و آمادگی روانی و فنی و همچنین ارتقای رنکینگ جهانی نیاز به اعزام‌های بیشتری دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، الهام هاشمی درباره عملکرد تفنگداران ایران در مسابقات جام جهانی تیراندازی در هند اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه کشورها در این رقابت‌ها حضور نداشتند و اگر شرایط فراهم می‌شد و نگرانی وجود نداشت، با حضور تمام تیراندازان المپیکی قطعاً شانس کسب مدال‌های بیشتری در ماده‌های مختلف وجود داشت، چرا که با اعزام یک تیرانداز المپیکی دو مدال ارزشمند به سبد افتخارات این رشته اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعاً برای مسئولان ورزش کشور حفظ سلامتی ورزشکاران در اولویت است، اما شکی نیست برای موفق بودن در المپیک بایستی قبل از این رویداد مهم در چند مسابقه بزرگ شرکت کرد.

سرمربی تیم ملی تفنگ تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون پزشکی تقاضا دارم هرچه زودتر برای واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی اقدام کنند، هر چند تا این رویداد مهم فقط یک جام جهانی مانده است که به هیچ وجه کافی نیست. این در حالی است که کشورهای اروپایی در اردیبهشت ماه مسابقات اروپایی را پیش رو دارند که کمک بزرگی به آمادگی آنها خواهد کرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط قرنطینه کشور کره جنوبی در برگزاری مسابقات جام جهانی، پیشنهادی هم در گروه کمیته فنی کنفدراسیون آسیا و هم کمیته مربیان فدراسیون جهانی مبنی بر برگزاری حداقل یک مسابقه جایزه بزرگ قبل از المپیک و همچنین بررسی امکان تعویض میزبانی جام جهانی کره جنوبی را عنوان کردم که خوشبختانه با استقبال سایر اعضا روبه‌رو شد که امیدوارم پاسخی مثبتی دریافت کنیم تا در این فرصت کوتاه کمک زیادی به المپیکی‌ها جهت آمادگی هرچه بیشتر شود.

جام‌جهانی تیراندازی| عنوان دهمی سبقت‌الهی در ماده تپانچه 25 متر بانوان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| خدمتی راهی دور دوم تفنگ سه وضعیت شد

به گزارش قدس آنلاین؛ در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو پیگیری می‌شود ملی پوشان کشورمان در تفنگ سه وضعیت زنان در خط آتش قرار گرفتند.

نجمه خدمتی با ۵۷۲ امتیاز بیست و چهارم شد. فاطمه امینی با ۵۶۷ امتیاز سی و دوم شد. نجمه خدمتی با این نتیجه راهی دور دوم شد که این مرحله فردا برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • جام جهانی تیراندازی| خدمتی راهی دور دوم تفنگ سه وضعیت شد
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته