Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:27:43 GMT

برگزاری نشست هماهنگی دیدار دوستانه ایران و سوریه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۰۷۴

برگزاری نشست هماهنگی دیدار دوستانه ایران و سوریه

نشست هماهنگی دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه فردا دهم فروردین ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال نشست هماهنگی مسئولان تیم‌های فوتبال ایران و سوریه برگزار شد.   تیم ملی فوتبال ایران با پیراهن سفید مقابل تیم ملی سوریه با پیراهن قرمز به رقابت می‌پردازد.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: ایران و سوریه فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها