Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه سربازان گمنام رکن مستحکم و شکست ناپذیر نظام هستند، گفت: سربازان گمنام از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در پیامی به‌ مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: سربازان گمنام یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه این پیام افزوده است: فرارسیدن عید عزیز نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) که به نام هفته بزرگداشت مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از فداکاری و تلاش های بی وقفه این فرزندان دلسوز میهن اسلامی که امنیت و آرامش جامعه را مدیون رشادت هایشان هستیم، تقدیر و تشکر نمایم.

 

همچنین در این پیام افزوده شده است: نامگذاری روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام بیانگر نقش کلیدی و راهبردی سربازان گمنام در صیانت از ارزش های اسلامی و ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

 

در ادامه بیان شده است: بی تردید سربازان گمنام امام زمان (عج) در عین گمنامی یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره با درایت و هوشمندی، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را با شکست مواجه کرده اند، از امنیت جامعه حراست نموده و آسایش و آرامش را به مردم هدیه می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه افزوده است: اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) به محضر مردم شریف استان لرستان و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند، این روز را به طور ویژه خدمت برادران دلسوز اداره اطلاعات استان لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه احدیت برایشان سرافرازی و سربلندی را در همه امور، درخواست می نمایم.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: سربازان گمنام انقلاب اسلامی امنیت سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است