Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@11:08:11 GMT

۱۰ میلیارد تومان برای تامین داروی نیازمندان هزینه شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۱۵۹

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نصیری گفت: تنها دو استان از کشور فاقد داروخانه هلال احمر هستند که استان لرستان یکی از آن‌هاست، لازم است تا استاندار هماهنگی‌های لازم درون استانی را برای راه اندازی این داروخانه انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های سازمان داوطلبان هلال احمر پرداخت هزینه‌های دارو و درمان به اقشار نیازمند است، گفت: در راستای این مهم، سال گذشته بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تامین داروی نیازمندان و افراد کم‌بضاعت اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم علاوه بر تامین داروی اقشار کم بضاعت بتوانیم درعرصه توانبخشی و داروهای داروخانه‌های هلال احمر خدمات مثمر ثمری برای بیماران برداریم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خدمات داروخانه هلال احمر مبتنی بر تامین دارو برای افراد نیازمند، بیماران خاص و مرتبط با حوزه مددکاری و حمایتی است، تاکید کرد: با نگاه توسعه محور در نقاط محروم کشور تاسیس داروخانه هلال احمر در لرستان امری ضروری بوده و لازم است هماهنگی‌های لازم درون استانی زودتر عملیاتی شود و تا شاهد توسعه خدمات سلامت و تامین دارو برای نیازمندان و بیماران خاص باشیم.

وی درباره توسعه مراکز توانبخشی اظهار کرد: در حال حاضر مراکز توانبخشی در مرکز استان وجود دارد و امیدواریم با افتتاح داروخانه هلال احمر در لرستان، شاهد افزایش مراکز توانبخشی در شعب شهرستانها نیز باشیم.

نصیری در پایان ابراز داشت: سازمان دواطلبان جمعیت هلال احمر کشور پیوسته نگاه توسعه محور و گسترش خدمات برای اقشار محروم را دارد و با توجه به درآمد جمعیت هلال احمر در شرایط سال ۹۹ که با بحران تحریم‌ها و کرونا مواجه بودیم، به هیچ عنوان نگاه اقتصادی نداریم، بلکه معتقدیم باید مولدسازی کرد و هر چیز راکدی را به سرمایه تبدیل کرد و یا آن را در اختیار ظرفیت‌های فعال کشور قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داروی نیازمندان هلال احمر داروخانه داروخانه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل