Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@09:37:06 GMT

پالایشگاه بزرگ اندونزی آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۵۲۷

پالایشگاه بزرگ اندونزی آتش گرفت

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت دولتی پرتامینای اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد که در تلاش است تا آتش سوزی گسترده در پالایشگاه نفت بالونگان در غرب جاوه را مهار کند و اینکه پنج نفر زخمی شده و حدود 950 نفر تخلیه شده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ به گفته رسانه ها، این آتش سوزی دقیقاً پس از نیمه شب عصر یکشنبه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد نشان می داد که شعله های گسترده ای پالایشگاه را در برگرفته و صدای انفجار بزرگی شنیده می شود.

پرتامینا در بیانیه ای اعلام کرد آتش سوزی این پالایشگاه که می تواند 125 هزار بشکه را در روز فرآوری کند، در شرایط بد آب و هوایی رخ داده است.

 پرتامینا گفت: علت آتش سوزی ناشناخته است اما در طول حادثه باران شدید و رعد و برق رخ داده است.

بعداً سخنگوی این شرکت اعلام کرد که پنج تن از کارکنان این پالایشگاه در بیمارستان به علت سوختگی تحت معالجه قرار گرفته اند.

این شرکت دولتی اعلام کرد که برای جلوگیری از گسترش بیشتر آتش، پالایشگاه را تعطیل و جریان نفت را "کنترل" کرده است.

در این گزارش آمده است که به دلیل این آتش سوزی، سوخت رسانی دچار اختلال نشده است.

پربیننده ترین تکذیب جیره بندی آب در کلانشهرها احتمال توقف تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر چرا مسدود شدن کانال سوئز برای قیمت نفت اهمیت دارد؟ تلاش ونزوئلا برای تبادل نفت با واکسن کرونا ریزش قیمت‌ها در بازار نفت/ قیمت نفت به زیر ۶۰دلار بازگشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی برجام آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین