Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:40:22 GMT

دو کاروان آمریکا در عراق هدف قرار گرفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۵۴۵

دو کاروان آمریکا در عراق هدف قرار گرفت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

منابع عراقی گزارش دادند که دو کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکا در مرکز و جنوب عراق هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، امروز (دوشنبه)،‌گزارش داد که دو کاروان تجهیزات لجستیک ارتش آمریکا در استان بابل (مرکز عراق) و استان «الدیوانیه» (جنوب عراق) هدف حمله قرار گرفته است.

ببینید: فیلم/ انفجار کامیون حامل تجهیزات ارتش آمریکا در عراق

فیلم حمله به دو کاروان یادشده را ببینید:

حمله به کاروان آمریکا در بابل (دانلود)

هنوز فرد یا گروهی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه پارلمان عراق در دی ماه ۹۸ که دو روز بعد از به شهادت رسیدن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید «ابومهدی المهندس» نایب سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی به تصویب نمایندگان عراق رسید، حضور نظامیان آمریکایی و غیرآمریکایی در این کشور غیرقانونی است و باید هرچه سریعتر خاک عراق را ترک کنند.

حمله به کاروان آمریکا در الدیوانیه (دانلود)

بسیاری از گروه‌های عراقی بر اساس این مصوبه، نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور را اشغالگر می‌دانند و بر خروج فوری این نیروها از خاک کشورشان تاکید دارند.

این گروه‌ها بارها از دولت خواسته‌اند تصمیم پارلمان را اجرایی کند با این حال مذاکرات بین بغداد و واشنگتن جهت کاهش و در نهایت خروج نظامیان آمریکایی به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا عراق ارتش آمریکا بابل نظامیان آمریکایی دو کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای شامگاه چهارشنبه تاکید کرد: در ادامه رویکرد ما در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری به مردم غزه و در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم غاصب در حق غیرنظامیان فلسطینی از کودکان، زنان و سالمندان مبارزان مقاومت اسلامی در عراق امروز برابر با ۱ می ۲۰۲۴ هدفی حیاتی را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی در عراق همچنین بر ادامه هدف قرار دادن مواضع اشغالگران تاکید کرد.

کد خبر 6094737

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت