Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:30:01 GMT

برگزاری جشن های ویژه نیمه شعبان توسط اوقاف ملایر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۵۷۴

برگزاری جشن های ویژه نیمه شعبان توسط اوقاف ملایر

جعفری گفت: همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ویژه برنامه نیمه شعبان در دو بقعه متبرکه و دو نقطه دیگر شهر ملایر در حال برگزاری است.

«پژمان جعفری» در در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با  اعیاد مبارک شعبانیه و نیمه شعبان  جشن‌های ویژه در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه در روز نیمه شعبان چهار برنامه جشن با عنوان جشن منجی در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری است افزود: این ویژه برنامه در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ،امامزاده عبد الله ملایر، مسجد نرجس خاتون بوستان سیفیه و بوستان  چمران در حال برگزاری است.

وی  با بیان اینکه این جشن ها  با همکاری  تعدادی  از مبلغان حوزه علمیه ملایر برگزار می‌شود تصریح کرد: این برنامه  ها همراه با اجرای برنامه قرآنی، مداحی  مسابقه نقاشی ویژه کودکان همراه با یک هزار جایزه، اجرای سرود و پذیرایی  با شیرینی و شربت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  با همکاری سپاه  و بسیج  است.

جعفری در ادامه به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر اشاره کرد و گفت: این طرح امسال از 28 اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا 14 فروردین ماه امسال  در دو بقعه متبرکه امامزاده عبد الله و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ادامه دارد.

وی با اشاره به همکاری مبلغان بومی در راستای اجرای این طرح ارائه خدماتی از جملهبرپایی  خیمه معرفت و ارائه مشاوره با موضوعات  ، سبک زندگی اسلامی، ، فرزند پروری ، مهارت های زندگی و پاسخ به سوالات شرعی و غرفه ویژه کودکان  را از برنامه های این طرح برشمرد. وی با بیان اینکه با توجه به  ویروس کرونا امسال زیارت از بقاع متبرکه برای زائران به صورت سر پایی و با محدودیت در حال انجام است گفت: روزانه بیش از 200 نفر از خدمات طرح آرامش بهاری در دو بقعه متبرکه ملایر بهره مند می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه با اشاره به سایر  خدمات اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در هفته اول سال نو 180 بسته معیشتی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با مبلغ هر بسته 400 هزار  تومان از محل نیت واقف خیر  اندیش مرحوم سیف الدوله در بین خانواده‌های بی سرپرست  توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای کرونا تا کنون بیش از9 هزار بسته معیشتی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و از محل نیت واقف خیر اندیش مرحوم سیف الدوله توزیع شده است تصرح کرد: برای این تعداد بسته بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ارائه خدمات بهداشتی، تجلیل از کادر درمان ، توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و ضد عفونی کننده  ، لوازم و تجهیزات پزشکی ، توزیع بیش از  40 هزار پرس غذا از محل نیت واقف ، پرداخت هزینه درمانی به بیماران صعب العلاج و نیازمند و...  را از اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از سال گذشته تا کنون برشمرد.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های نیمه شعبان شهرستان ملایر اوقاف و امور خیریه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر حال برگزاری نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند.

وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار برنامه ریزی و اقدام مناسب دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری برنامه های ویژه در مدارس، دانشگاه ها، ورزشگاه ها، مساجد، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، پارکها و بوستان‌ها با حضور و اجرای برنامه توسط خادمیاران رضوی، اجرای برنامه های دهه کرامت در ایستگاه‌های راه آهن استان خاصه مسیر مشهد مقدس، اعزام اردوهای زائران به قم و مشهد مقدس خاصه زائر اولی ها توسط نهادهای حمایتی، اجرای برنامه های مختلف در ایام دهه کرامت در استان تهران دانست.

محمودی ادامه داد: اکران فیلم اخت الرضا و نشست شاعران آیینی، برگزاری مراسم یادواره شهدای استان تهران در ۱۰ شهرستان طی ایام دهه کرامت، اجرای برنامه های ویژه در بقاع متبرکه خاصه آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حوزه های علمیه، برنامه های ویژه کودکان ونوجوانان، برنامه های ویژه در مجموعه های قضایی و خانواده های ارتش، برگزاری جشن های دهه کرامت توسط هیئات مذهبی، جشن بزرگ با حضور خادمیاران رضوی از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان، پخش صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام توسط سیستم های صوتی ادارات و سازمانها، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود، حمایت از خانواده‌های محروم و آزادی زندانیان، برگزاری جشنهای ویژه دختران
وتجلیل از دختران شهیدان و شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های دهه کرامت در استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: با توجه به هجمه وحشیانه دشمنان به جایگاه زنان و دختران باید همه دستگاه‌ها و فعالان جهادی و فرهنگی با استفاده از فرصت نورانی دهه کرامت به الگو دهی مناسب به جوانان جهت صیانت از جایگاه رفیع دختران و زنان تلاش مضاعف کرد.

کد خبر 6093618

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر