Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:28:49 GMT

افزایش قیمت طلا در بازار

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۷۶۵

افزایش قیمت طلا در بازار

 

به گزارش  تابناک ، در بازار طلا و جواهر، هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری به نرخ ۴ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش گذاری شده است.

سکه امامی در بازار به قیمت ۱۱ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان، سکه بهار آزادی به نرخ ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۹۰۰ تومان، نیم سکه به قیمت ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان، ربع سکه به نرخ ۴ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حباب سکه امامی برابر با ۸۳۵ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۴۴۲ هزار تومان، حباب نیم سکه یک میلیون ۴۵۶ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون ۶۴۸ هزار تومان و حباب سکه‌های گرمی معادل یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نوروز 1400 نیمه شعبان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین سکه و طلا سکه امامی قیمت طلا اعمال ماه شعبان نوروز 1400 نیمه شعبان آزاده نامداری تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد