Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:47:47 GMT

رونمايي از پورتال جديد دانشگاه آزاد اسلامي

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۸۶۰

رونمايي از پورتال جديد دانشگاه آزاد اسلامي

خبرگزاری آریا- پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز همزمان با نیمه شعبان و میلاد پربرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سال جدید رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز همزمان با نیمه شعبان و میلاد پربرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سال جدید، در حاشیه مراسم افتتاحیه مجازی دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم مهندس همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره قابلیت‌های پورتال جدید دانشگاه پرداخت.
پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی www.iau.ir دارای ویژگی‌های فنی و خدمات مطلوبی است. این پورتال از نظر رابط گرافیکی با استاندارد‌های بروز از نظر گرافیکی و پویانمایی طراحی شده است.
در این پورتال از استاندارد‌های بروز برای نمایش اطلاعات استفاده شده و قابلیت نمایش انواع مدیا‌های مختلف از جمله متن، تصویر، پادکست‌های صوتی و ویدیو کلیپ را دارد.
پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی رابط گرافیکی مطلوبتری را برای مراجعان فراهم کرده است و طراحی این پورتال امکان یکسان سازی گرافیکی تمامی سایت‌های واحد‌های دانشگاهی را فراهم می‌کند.

سرویس‌ها و خدمات پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی
در پورتال جدید، تمامی سامانه‌های خدماتی براساس مخاطبان متنوع دانشگاه از جمله دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی، متقاضیان تحصیل و فارغ التحصیلان طبقه بندی شده و سرویس‌های خدمت رسان هر یک از گروه مخاطبان در آن نمایش داده شده است. این امکان باعث شده، با ورود به سایت جدید، دسترسی به تمامی سرویس‌های دانشگاه در یک جا در دسترس قرار گیرد.
با توجه به امکانات موجود در پورتال جدید که در حال حاضر بر روی سایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده، این قابلیت وجود دارد که در مراحل بعدی تمامی واحد‌های دانشگاه و سایت‌های مربوطه در این پورتال قرار گیرد.
در پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی امکان دسترسی صد‌ها هزار کاربر با سطوح دسترسی مختلف وجود دارد و مدیریت واحد تمامی سایت‌های واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در فاز بعدی یکی از اهداف راه اندازی پورتال جدید است.

قابلیت‌های فنی و امنیتی پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی
پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بروز‌ترین زبان‌های برنامه نویسی و تکنولوژی‌های امنیتی جدید پیاده سازی شده و به صورت واکنش گرا طراحی شده است. امکان بازخورد مخاطبان مختلف دانشگاه در بخش‌های مختلف این پورتال وجود دارد.
همچنین به لحاظ داینامیک بودن تمام قسمت‌ها چه از نظر ظاهری و چه از نظر سرویس ها، قابلیت افزودن و تغییر در بخش‌های مختلف سایت امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی دانشگاه آزاد پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی سرویس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود