Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:40:34 GMT

بازسازی و نوسازی شهرستان زلزله زده دنا سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۰۴۳

بازسازی و نوسازی شهرستان زلزله زده دنا سرعت می‌گیرد

گروه استان‌ها_استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازسازی و نوسازی شهر سی سخت به سرعت پایان یابد و کام مردم این شهر شیرین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در بازدید از روند بازسازی و ساخت و سازها در شهرستان زلزله زده دنا اظهار داشت: بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته از اولویت‌های مهم و اساسی در شهرستان زلزله زده دنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر اساس دستور و تاکید ریاست محترم جمهوری و پیگیری های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مشکلات شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف هستیم و در تلاشیم که بازسازی و نوسازی شهر سی سخت به سرعت پایان یابد و کام مردم این شهر شیرین شود.

رئیس بنیاد مسکن: تا بازسازی آخرین خانه در کنار زلزله‌زدگان دنا می‌مانیم‌شیوع کرونا در شهرستان زلزله زده دنا روند افزایشی داردناگفته‌های استاندار کرمانشاه از زلزله 7.3 ریشتری/ ‌نظامی‌ها به موقع در منطقه حضور یافتند / انتقال 10 هزار مجروح با 48 بالگرد‌

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تسریع در روند بازسازی‌ها و سرعت بخشی به کارها و ساخت و سازها را خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.

وی به مردم این شهر اطمینان داد که آرامش و آسایش خانواده‌های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی‌های این مردم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کلانتری گفت: با همت و تلاش، همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه‌ها در آینده‌ای نه چندان دور شاهد  بازسازی و مقاوم سازی شهر سی سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.

در این بازدید چند ساعت‌ها برخی خانواده‌ها از تلاش‌های شبانه روزی و جدیت و پیگیری‌های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی سخت قدردانی کردند.

انتهای پیام/541/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله زلزله شهرستان زلزله زده دنا شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد