Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار با تاکید بر اینکه با نامگذاری سال جدید مجلس احساس مسئولیت بیشتری در زمینه تولید می کند، گفت: فراکسیون تولید و فضای کسب و کار هم تمرکز خود را بر روی افزایش تولید و رفع موانع آن قرار می دهد.

به گزارش ایمنا، روح الله متفکر آزاد با اشاره به اینکه فعالیت فراکسیون تولید و فضای کسب و کار از اواخر سال ۹۹ آغاز شده است، اظهار کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون در اسفندماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه با نامگذاری سال جدید به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مجلس احساس مسئولیت بیشتری در زمینه تولید می‌کند، گفت: فراکسیون تولید و فضای کسب و کار هم تمرکز خود را بر روی افزایش تولید و رفع موانع آن قرار می‌دهد.

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار، سه اولویت سال ۱۴۰۰ را برشمرد و خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه این فراکسیون، حوزه رفع موانع بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی برای فعالان اقتصادی از اولویت‌های بخش نظارتی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار در سال ۱۴۰۰ است.

وی، پیگیری روندهای رفع موانع پیش رو و پشتیبانی‌ها در قالب قانون‌گذاری را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیگیری طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که در کمیسیون ویژه جهش تولید کلیاتش تصویب شده و جزئیات آن در کمیسیون مذکور و فراکسیون تولید و فضای کسب و کار در حال بررسی است.

متفکر آزاد با تاکید بر اینکه تلاش داریم این طرح در کمیسیون و صحن علنی به سرعت بررسی شده و به تصویب برسد، گفت: رویکرد ما در این حوزه، کاهش بروکراسی و پیچ و خم اداری برای تسهیل در فرآیند تولید است.

وی با اشاره به روند بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، گفت: این طرح موجب می‌شود نقدینگی از سوداگری و دلالی به سمت تولید و اشتغال سوق یابد که تلاش می‌کنیم سریعاً به صحن علنی برسانیم و با تصویب آن، به قانون تبدیل کنیم.

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار مجلس در معرفی اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون، گفت: «احسان خاندوزی» رئیس فراکسیون است و مهدی طغیانی نایب رئیس اول، مجتبی یوسفی نایب رئیس دوم، روح اهل متفکر آزاد سخنگو، عباس گودرزی دبیر اول و محسن فتحی به عنوان دبیر دوم فعالیت دارند.

منبع: فارس

کد خبر 483732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فراکسیون های مجلس سیاست رونق تولید کسب و کار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد