Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر اسطوره بارسلونا احتمالا نقش بزرگی در کادر مدیریتی این باشگاه ایفا خواهد کرد. 

یوردی کرایوف از بازگشت به بارسلونا می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال اسپانیا، یوردی کرایوف، سرمربی فعلی شنژن چین به احتمال فراوان قرار است نقش مهمی را در کادر مدیریتی بارسلونای جدید خوان لاپورتا ایفا کند. پسر اسطوره بارسلونا در مصاحبه جدیدش از بارسلونا، رونالد کومان و احتمال بازگشتش به این باشگاه گفت:

بارسلونا به نظرم بارسلونا فرم بسیار خوبی دارد، آنها 90 درصد امتیازات ممکن در سال 2021 را کسب کرده اند؛ این روند تنها به یک ماه اخیر مربوط نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لغزشی که این تیم مقابل کادیز تجربه کرد باعث به وجود آمدن بدبینی هایی شد اما از آن بازی به بعد بارسا در کوپا دل ری موفق ظاهر شد، مقابل پاری سن ژرمن نمایش خوبی داشت و شانس قهرمانی در لالیگا را دوباره زنده کرد. به نظر من پویایی در فوتبال فاکتور بسیار مهمی است، مواقعی هستند که یک تیم احساس می کند توانایی پیروزی در هر بازی و زمینی را دارد؛  بارسلونا درحال بازیابی این احساس است.  رونالد کومان  کومان شایستگی های بسیاری از خودش در بارسلونا نشان داده است، آن هم نه فقط در مسائل داخل زمین، او در شرایطی به بارسا رفت که باشگاه در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی، مدیریتی و خروج بازیکنان باتجربه بود. او با دانستن اینها و این موضوع که فوتبال در شرایط ویژه پاندمی قرار دارد با بارسلونا قرارداد امضا کرد.  بازگشت به بارسلونا  بازگشت من به بارسلونا؟ اجازه دهید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر تمام تمرکزم روی کارم در چین است. 

اخبار داغ 

واکنش محمد نوری به تمایل همکاری مددی با مسی و رونالدو سفرای ایران در چهارگوشه جهان؛ بختیار، جدیدترین لژیونر ایران در سوئد آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو و 7 گل اختلاف با رکورد گلزنی علی دایی / کاریکاتور دنی آلوز: پس از کافو، بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال هستم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران

همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079840 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همایش آموزش متمرکز حج به زائران مازندران
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما