Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@08:09:32 GMT

پیروزی پرسپولیس در اولین بازی سال 1400

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۱۹۴

پیروزی پرسپولیس در اولین بازی سال 1400

از ساعت ۱۶ امروز تیم‌های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی تیمش را با ترکیب رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمد شریفی، سعید آقایی، مهدی شیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی مهدی‌خانی و شهریار مغانلو راهی زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند.

همچنین حسین ماهینی و محسن مسلمان که سابقه حضور چند ساله در پرسپولیس داشتند به سمت نیمکت سرخپوشان رفته و با بازیکنان و کادر فنی خوش و بش گرمی انجام دادند.

سرخپوشان این بازی را تهاجمی آغاز کردند به طوری که در همان دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به دست آمد که ترابی در دقیقه دوم بازی این ضربه پنالتی را به زیبایی وارد دروازه تیم سایپا کرد.

بازیکنان پرسپولیس ضمن ارائه یک بازی خوب و هجومی پرسینگ شدیدی را روی تیم سایپا اجرا کردند و همچنین ارسال‌های پیاپی روی دروازه تیم میزبان انجام شد اما بدشانسی مانع شد تا شاگردان گل‌محمدی به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند.

از طرف دیگر تیم سایپا هم دو ضد حمله سریع داشت که با هوشیاری بازیکنان پرسپولیس این حملات به نتیجه نرسید.

نیمه اول با برتری فنی و نتیجه پرسپولیس همراه بود و سرخپوشان با همان تک گل مهدی ترابی به رختکن رفتند.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی حضور پیدا کرد تا به تماشای این بازی بپردازد.

زمان استراحت بین دو نیمه ۱۰ دقیقه بود و در حالی که بازیکنان سایپا به رختکن رفتند شاگردان یحیی گل‌محمدی در زمین باقی ماندند.

در حالی که طبق توافقات قرار بود این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما چند تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه حضور پیدا کردند.

در نیمه دوم بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس به گرم کردن خود پرداختند.

علی شجاعی که در نیمه دوم به جای امید عالیشاه به بازی آمده بود با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

در نیمه دوم مهدی مهدیخانی از زمین بیرون رفت و مهدی عبدی به جای او وارد زمین شد.

با اخراج علی شجاعی و با هماهنگی کادر فنی دو تیم علی خدایی به جای این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد.

مهدی مهدی‌خانی که در نیمه دوم از زمین رفته بود مجدداً به زمین آمد و به جای شهریار مغانلو در ترکیب تیم قرار گرفت.

در اواخر بازی و به دلیل حملات تیم سایپا، توان دفاعی پرسپولیس به خوبی محک خورد.

این بازی تدارکاتی در پایان با همان نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان یحیی گل محمدی حالا خود را آماده بازی با پدیده که روز شنبه در مشهد برگزار می‌شود خواهند کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا شهریار مغانلو نیمه دوم تیم سایپا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس