Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:11:57 GMT

ورود کرونای انگلیسی به سمیرم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۲۱۵

ورود کرونای انگلیسی به سمیرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا عسگریان فرماندار سمیرم گفت: با توجه به مشاهده ویروس جهش یافته انگلیسی در سطح شهرستان سمیرم و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس در جلسه کمیته ستاد کرونا ممنوعیت مراسم جشن و عزا، محدودیت ورود به تفرجگاه‌ها و الزام همشهریان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مصوب شد و از مردم درخواست داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم حضور در مراسم‌ها و تجمعات از انتشار این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار سمیرم افزود: آمار‌ها نشان داده که تجمعات مردم در برنامه‌های مختلف در شهرستان سبب افزایش آمار مبتلایان به کرونا بوده که برای جلوگیری از تجمعات اماکن گردشگری، تالار‌ها ‏و آرامستان‌های شهرستان مسدود می‌شوند.

او بیان کرد: این روز‌ها شاهد بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سمیرم هستیم و اگر این روند ‏ادامه داشته باشد وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی تبدیل خواهد شد. ‏

عسگریان تصریح کرد: از زمان فروکش کردن کرونا در شهرستان ۵۰ درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی از جمله ‏ماسک زدن را رعایت نمی‌کنند که این یکی از عوامل بالا رفتن آمار مجدد کرونا ‏است. ‏

آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سمیرم از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۲ هزار و ۲۴۶ نفر بوده که تاکنون جان ۸۵ نفر از مردم را در این شهرستان گرفته است.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای انگلیسی رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آمار وحشتناک قطع نخاع مردم توسط خودروهای داخلی
  • ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید