Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک-قلمرو» دیگر فیلم مطرح سینمای هالیوود در سال جاری است، فیلمی که در نسخه های گذشته خود با بازی «کریس پرت» موفقیت های فراوانی را به دست آورده و امیدوار است گیشه بعد از کرونا را هم از آن خود نماید.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک-قلمرو» دیگر فیلم مطرح سینمای هالیوود در سال جاری است، فیلمی که در نسخه های گذشته خود با بازی «کریس پرت» موفقیت های فراوانی را به دست آورده و امیدوار است گیشه بعد از کرونا را هم از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه سازندگان و کارگردان فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» اصرار داشتند با ادامه فیلمبرداری و اتمام آن، این فیلم را برای اکران در سال گذشته میلادی آماده کنند، اما کمپانی «یونیورسال» اکران این فیلم را به دهم ماه ژوییه سال ۲۰۲۲ تغییر داد.

سال گذشته با اوج گیری شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان اکثریت پروژه های مهم هالیوودی متوقف شد و تمامی آثار در شرف اکران نیز پخش خود را تعویق انداختند، هرچند هنوز زمان دقیقی از بازگشایی رسمی سینماهای هالیوود در دست نیست اما شروع تولید پروژه های مهم می‌تواند نویدبخش بازگشت سینما به روال قبل باشد. 

فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» نزدیک به دو ماه است که با وجود تشدید کرونا در جهان همچنان به فیلمبرداری خود ادامه می دهد، این اقدام تاکنون با مخارج سنگینی برای سازندگان این فیلم روبرو بوده است، این اتفاق تاکنون هزینه ای معادل نه میلیون دلار به همراه داشته و باعث شده تا تمامی عوامل در یک هتل مجزا مستقر شوند.

کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش ایان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس و عمر سی در نقش بری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

کریس پرت در نقش اوون گریدی بار دیگر به دنبال موفقیت‌های دو نسخه قبلی این فیلم در گیشه است، پرت سال گذشته انیمیشن موفق «به پیش» را در گیشه داشت، اثری که در صورت برگزاری اسکار از شانس‌های آکادمی به حساب می‌آید.

ترورو در مصاحبه‌ای طی اکران نسخه دوم فیلم در پاریس اعلام کرد که: فیلم سینمایی Jurassic Park باید بتواند مانند مجموعهٔ Star Wars باشد که چندین کارگردان مخلتف توانایی ادامه دادن راه کارگردان قبلی را داشته باشند و چیز بسیار متفاوت و جالبی خلق کنند.

بعد از حضور موفق جهان ژوراسیک و فروش ۱٫۵ میلیارد دلاری در سینمای جهان، کالین ترورو ساخت قسمت نهم از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود سینمای هالیوود دنیای ژوراسیک فیلم سینمایی کریس پرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا محمدی اظهار کرد: این زیستگاه خرس قهوه‌ای در ارتفاعات کبیرکوه در بخش شرقی کبیرکوه واقع است و منطقه‌ای صعب‌العبور است، فرد مصدوم شده از دامداران بومی منطقه است که دام‌های خود را وارد قلمرو زیستی خرس کرده است.

وی افزود: وقتی خرس برای فرزندانش احساس خطر کند، ممکن است به واردشدگان به زیستگاهش حمله کند.

محمدی با بیان اینکه جمعیت خرس در این منطقه معدود است، خاطرنشان کرد: ممکن است خرس برای تأمین غذا دست به حمله زده باشد، آنچه مسلم است ورود دامدار به قلمرو خرس است که با این ورود ۶ رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

معاون اداره‌کل محیط زیست استان ایلام تأکید کرد: خرس به هیچ وجه وارد قلمرو و زندگی مردم منطقه نشده است و در جای مرتفعی در کوه است که زیستگاه خود اوست.

اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام کرده خرس به یک مرد ۵۱ ساله دره‌شهری حمله کرده است و وی زخمی شده است.

کد خبر 848141 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان ایلام محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • حمله خرس به دامدار ایلامی و تلف دام‌هایش
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان