Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@08:32:32 GMT

پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا در بازی تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۳۳۸

شاگردان گل‌محمدی با نتیجه یک بر صفر در دیداری تدارکاتی از سد سایپا عبور کردند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف سایپا رفت و با تک گل مهدی ترابی در دقیقه ۲ از روی نقطه پنالتی پیروز این دیدار شد.

یحیی گل‌محمدی تیمش را با ترکیب رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمد شریفی، سعید آقایی، مهدی شیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی مهدی‌خانی و شهریار مغانلو راهی زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز بازی کادر فنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند. همچنین حسین ماهینی و محسن مسلمان که سابقه حضور چند ساله در پرسپولیس داشتند به سمت نیمکت سرخپوشان رفته و با بازیکنان و کادر فنی خوش و بش گرمی انجام دادند.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی حضور پیدا کرد تا به تماشای این بازی بپردازد.

در حالی که طبق توافقات قرار بود این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اما چند تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه حضور پیدا کردند.

علی شجاعی که در نیمه دوم به جای امید عالیشاه به بازی آمده بود، با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. با اخراج شجاعی و پس از هماهنگی کادر فنی دو تیم، علی خدایی به جای این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر و در اولین بازی خود در سال ۱۴۰۰، روز شنبه هفته آینده در مشهد به مصاف پدیده خراسان می‌رود.

بیشتر بخوانید:
اعتراض سرخ‌پوشان به برنامه‌ریزی سازمان لیگ/ چرا پرسپولیس قبل از سپاهان بازی می‌کند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس سایپا گل محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سایپا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد