Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:28:41 GMT

مبادی ورودی استان چهارمحال و بختیاری کنترل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۳۸۱

مبادی ورودی استان چهارمحال و بختیاری کنترل می‌شوند

گروه استان‌ها - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح کنترل مبادی ورودی به استان از محور بازفت شهرستان کوهرنگ و محورهای ورودی قرح و منج شهرستان لردگان درحال انجام است‌. - اخبار استانها -

 ایرج کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرد ، اظهار داشت: با رویکرد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به منظور افزایش توان پاسخگویی به حوادث و سوانح در ایام نوروز 1400 با پیش‌بینی و برقراری پست‌های امداد و نجات و کشیک‌های امدادی، هلال احمر آمادگی پاسخگویی سریع و به موقع به حوادث را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح نوروزی 1400، گفت: این طرح از 25 اسفند امسال آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، در قالب این طرح نیروهای جمعیت هلال احمر استان برای امداد ‌رسانی احتمالی به مردم در هرگونه حوادث طبیعی و غیرطبیعی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آمادگی و امداد ‌رسانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته است و روزانه بالغ بر 120 نفر فعالیت دارند.

وی بیان داشت: 23 پایگاه امدادی ثابت در قالب 15 پایگاه امداد و نجات جاده ای، 5 پایگاه کوهستان، 1 تیم آنست، 1 تیم واکنش سریع و یک تیم امداد هوایی در استان فعالیت دارند .

کیانی خاطرنشان کرد: 42 دستگاه خودور امدادی شامل 25 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودرو نجات و 15 دستگاه خودرو کمک دار در این طرح بکارگیری شده‌اند. طرح کنترل مبادی ورودی به استان از محور بازفت شهرستان کوهرنگ و محورهای ورودی قرح و منج شهرستان لردگان درحال انجام است‌.

کیانی با اشاره به پاسخگویی شماره 112 به صورت 24 ساعته به مردم استان، عنوان داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در کمترین زمان برای ارائه خدمات امدادی در محل سوانح حضور می‌یابند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، بیان داشت: 22 مورد حادثه از اول سال تا کنون در استان رخ داده است، آتش سوزی مرتع 1 مورد، 16 مورد جاده‌ای، 1 مورد خدمات حضوری و 2 مورد شهری، 1 مورد طوفان و یک مورد کوهستان از جمله این حوادث بود‌. 51 نفر کل حادثه دیدگان بودند که شامل 41 نفر جاده‌ای، خدمات حضوری و شهری دو نفر، طوفان چهار نفر و کوهستان هم چهار نفر بودند.

وی با اشاره به 26 تیم‌ عملیاتی اعزام شده، گفت: نیروهای عملیاتی 73 نفر بودند و 17 دستگاه آمبولانس اعزام شدند و مجموع کل عملیات رهاسازی شده با خودرو نجات دو مورد بوده است.

آموزش‌های داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر باید به روز و منظم باشد+ تصاویرآمادگی هلال‌احمر سمنان برای مدیریت بحران افزایش یابدبرپایی 1200 پایگاه و مرکز امدادی هلال‌احمر در کشور؛ اجرای 1083 عملیات امداد و نجات در طرح نوروزی

کیانی در پایان با توصیه به مردم،  خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ویروس منحوس کرونا منتظر غفلت ما است درحال حاظر بهترین روش مقابله با آن در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر