Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: همزمان با میلاد امام زمان(عج) 15 زوج جوان در شهراشکنان از توابع شهرستان لامرد زندگی مشترک خود را آغاز کردند و به خانه بخت رفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، عباس حاجی زاده در جشن ازدواج این 15 زوج  در شهراشکنان اظهارداشت: توجه به جوانان در امور مختلف فرهنگی, ورزشی, ازدواج در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همه ما باید برای این مهم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان که مجری برگزاری این جشن بودند، بیان کرد: اشکنان همواره خاستگاه خیرین بود و برگزاری این جشن ارزشمند حکایت از این موضوع دارد . مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: امر ازدواج و تسهیل در انجام این مراسم و تامین جهیزیه  زوجین که توسط خیران صورت گرفته سنت حسنه و ماندگاری است  ازاین رو امیدوارم  جشن برگزارشده برای این زوجین الگویی برای دیگر مناطق استان فارس باشد.  حاجی زاده همچمنین عنوان کرد: ثبت وافتتاح مجمع خیرین ازدواج استان فارس، تخصیص ۲۰۰  جهیزیه با همکاری مجمع خیرین ازدواج به جوانان، برگزاری کارگاههای آموزشی ازدواج ،تولیدات فرهنگی ورسانه ای با موضع خانواده درقالب انیمیشن و پادکست،  افتتاح ۴ مرکز تخصصی ازدواج وخانواده  دارای مجوز ازوزارت ورزش و جوانان(درمجموع استان فارس هم اکنون ۱۵ مرکز  مشاوره خانواده دارد) ،ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان توسط مراکز مشاوره ، افتتاح طرح پاد( پیوند آگاهانه دلها) که  درزمینه مشاوره قبل و حین ازدواج  است از مهم ترین فعالیت های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در راستای ازدواج آگاهانه، آسان و بهنگام جوانان در سال گذشته می باشد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس ازداوج ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند