Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زرینچه یازدهمین بازیکنی است که از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند.

اسطوره وفادار استقلال که بیش از 300 بازی برای این تیم انجام داده و همواره نام او را به همراه کلماتی چون استقلال و آبی می شنویم، دیگر اسطوره فوتبال ایران است که برای آن کارت آیکان منتشر کردیم. کسی که فوتبال حرفه ای را از تیم ژاندارمری آغاز کرد و پس از نمایش های فوق العاده اش مورد توجه استقلال گرفت و به این تیم ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین پس همه چیز در مورد زرینچه به استقلال ختم می شود اگرچه در برهه ای از دوران فوتبالش او راهی کشاورز شد اما 14 سال بازی در استقلال و کاپیتانی در این تیم، خود به تنهایی گویای همه چیز است. نمایش های بی نظیر زرینچه در پست دفاع راست و دفاع وسط فقط به استقلال ختم نشد و بدون شک هیچ وقت هواداران فوتبال ملی کشورمان نمایش های دلپذیر این اسطوره با لباس تیم ملی ایران را فراموش نخواهند کرد. جواد زرینچه همان کسی است که در سن 18 سالگی و زمانی که در تیم ژاندارمری بود، نگاه ها را به سمت خود جلب کرد و از همان زمان به تیم ملی هم راه یافت. حال به کارت های زرینچه می پردازیم.

اولین کارت زرینچه به دوران ابتدایی حضورش در استقلال مربوط است، تیمی که او با آن موفق به کسب افتخارات زیادی شد. قهرمانی در لیگ قدس، قهرمانی در لیگ آزادگان در فصل های 76-77 و 79-80، 3 بار عنوان قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران و نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در فصل 02-2001، بخشی از افتخارات زرینچه در استقلال است. دومین کارتی که از زرینچه منتشر کردیم نیز به دوران فوق العاده او در استقلال برمی گردد، جایی که وی به کاپیتان اصلی تیمش تبدیل شده بود و مهره ای سنگین در ترکیب آن زمان استقلال به حساب می آمد. بالاترین و بهترین کارتی که برای زرینچه در نظر گرفتیم، کارت دوران حضور او در تیم ملی است. زرینچه جزو بازیکنان ایران در جام جهانی 98 فرانسه بود و در هر سه بازی تیم ملی، جزو بازیکنان اصلی بود. زرینچه خالق یکی از به یادماندنی ترین صحنه های تاریخ فوتبال ایران هم بود، بازی با آمریکا. گلی که به گل قرن فوتبال ایران مشهور است و این گل با نام حمید استیلی به ثبت رسید اما کسی که آن گل دیدنی و تاریخی را ساخت، جواد زرینچه بود. علاوه بر این زرینچه در بازی های آسیایی پکن با تیم ملی قهرمان شد. این و شما و این کارت اسطوره تکرارنشدنی تاریخ استقلال و فوتبال ایران.

طرح کامل کارت آیکان مومنت جواد زرینچه جواد زرینچه

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید محمد خاکپور با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس محمد خاکپور با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور

اخبار داغ 

واکنش علی کریمی به صحبت های وزیر ورزش؛ به جای مصاحبه، در مورد قرارداد ویلموتس توضیح بدهید! پست اینستاگرامی افشین پیروانی پس از فوت مادرش / عکس آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بوفون به دنبال جدایی از یووه یا بازنشستگی/ ادعای گاتزتا لیورپول در آستانه جذب ابراهیم کوناته 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران جواد زرینچه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است