Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@12:03:59 GMT

پرش باورنکردنی مغانلو در مقابل سایپا+ تصویر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۷۶۳

پرش باورنکردنی مغانلو در مقابل سایپا+ تصویر

شهریار مغانلو در بازی دوستانه پرسپولیس نیز به صورت ثابت به میدان رفت.

 این تصویری از شهریار مغانلو مهاجم جدید پرسپولیس که با پرشی بلند و زدن ضربه سر، قصد دارد تا آمادگی فنی اش را به کادرفنی و هواداران پرسپولیس نشان دهد. البته یحیی خیلی زودتر این موضوع را فهمیده و این را می‌توان از حضور ثابت مغانلو در ترکیب پرسپولیس نیز دریافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو در حالی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته که با بازگشت عیسی آل کثیر و همچنین ملی پوشان پرسپولیس، جایگاهش به شکلی جدی در خطر خواهد بود و او باید توانایی هایش را بیش از پیش نشان دهد و در امر گلزنی هم موفق ظاهر شود. او فصل گذشته گلزن‌ترین بازیکن ایرانی لیگ برتر بود.

در بازی امروز باتوجه به حضور وحید امیری در تیم ملی، مهدی مهدیخانی زوج خط حمله این بازیکن بوده و باید دید شهریار در بازی دوستانه برابر سایپا می‌تواند اولین گل خود را بزند یا خیر./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس