Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:17:50 GMT

اورژانس قم در شب نیمه شعبان به ۵۵۹ تَن خدمت ارائه داد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۸۸۱

اورژانس قم در شب نیمه شعبان به ۵۵۹ تَن خدمت ارائه داد

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد شهیدی  اظهار داشت: این تعداد به‌صورت سرپایی به اتوبوس آمبولانس و پایگاه مستقر در شبستان جمکران و همچنین آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در اطراف مسجد و بلوار پیامبر اعظم مراجعه کردند که تمامی آنها خدمات اولیه درمان را دریافت کردند. 

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ۱۰ تًن به‌علت شرایط اورژانسی باید خدمات بیشتر و پیشرفته تری را دریافت می‌کردند توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات مهم اورژانس ۱۱۵ قم در شب نیمه شعبان تصریح کرد: استقرار ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به علاوه تیم فرماندهی و پشتیبانی از جمله آن است.

وی ادامه داد: مراجعه حدود ۵۵۰ تَن به پایگاه اورژانس شبستان و اتوبوس آمبولانس، انتقال چهار مصدوم تصادف به بیمارستان نکویی، انتقال یک مورد تنگی نفَس به بیمارستان ولیعصر و انتقال سه تَن تروما به بیمارستان نکویی نیز از دیگر خدمات می‌باشد.

وی اضافه کرد: انتقال ۲ مورد سرگیجه و فشارخون بالا به درمانگاه دارالشفا و ۲ تَن شامل یک مورد تصادف و یک مورد ضعف و بیحالی هم از خدمات صورت گرفته به شمار می‌آید.

 رئیس اورژانس قم در پایان بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ قم همچنان و تا پایان مراسم‌ها با ظرفیت بالا استقرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور قم ماه شعبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور قم ماه شعبان سازمان اورژانس کشور قم ماه شعبان اخبار کنکور اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در گتوند خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی یکشنبه شب بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۸ روز یکشنبه در جاده سه راهی گتوند رخ داد که در پی آن یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد و یک کودک سه ساله بودند توسط سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت