Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:20:43 GMT

اجرای کاروان شادی در شهر گوگد به مناسبت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۸۸۸۴

اجرای کاروان شادی در شهر گوگد به مناسبت نیمه شعبان

شهردار گوگد از اجرای کاروان شادی در این شهر به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و گفت: کاروان جشن و شادی به صورت خودرویی و بدون تجمع از مسیر امامزاده عمران‌بن‌علی شهر گوگد تا پارک لاله و مزار شهدای گمنام اجرا و شهروندان از در منازل مشاهده کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین علی‌محمدی امروز (دوشنبه) در حاشیه اجرای کاروان شادی در شهر گوگد به مناسبت نیمه شعبان، با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه‌های نیمه شعبان متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری ایجاد نشاط و شادی برای شهروندان است که این مهم با وجود شرایط کرونا مورد غفلت قرار نگرفت و امسال که مناسبت نیمه شعبان با جشن نوروز ۱۴۰۰ تقارن داشت برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاروان جشن و شادی به صورت خودرویی و بدون تجمع از مسیر امامزاده عمران‌بن‌علی شهر گوگد تا پارک لاله و مزار شهدای گمنام اجرا و شهروندان از در منازل مشاهده کردند.

شهردار گوگد افزود: در شب نیمه شعبان مراسم نورافشانی در شش نقطه شهر و سردادن ندای "یا مهدی ادرکنی" از پشت بام منازل و مساجد شهر در شب نیمه شعبان با همکاری شهرداری گوگد انجام شد.

علی‌محمدی با بیان اینکه دو هزار بسته فرهنگی به همراه قاب عکس منقش به اسم "یا مهدی ادرکنی" در درب منازل شهروندان توزیع شد، گفت: آذین بندی میدان‌ها، خیابان‌ها و معابر سطح شهر و درب مغازه‌ها در گرامیداشت نیمه شعبان از دیگر اقدامات شهرداری گوگد است، از همکاری شورای شهر، شهروندان، خیران و هیئت‌های مذهبی شهر در اجرای این برنامه‌ها با شهرداری گوگد قدردانی می‌کنم.

کد خبر 483735

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوگد شهرداری کاروان موتوری شادی و نشاط خدمات شهروندان جشن نیمه شعبان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مناسبت نیمه شعبان برنامه ها شهر گوگد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: طرح همیاران آرامش اجتماعی از روز گذشته با حضور دستگاه های انتظامی و دیگر دستگاه های امدادی و خدمت رسان در محله هادی آباد قزوین به اجرا در آمده است و به یاری خداوند متعال در هفته های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برابر تدابیر و برنامه های ابلاغی طرح همیاران آرامش اجتماعی در ۳۳۰نقطه از کشور اجرا خواهد شد که از این تعداد ۹ نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان عزیز محله هادی آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضائی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح می باشند.

سردارابراهیمی ادامه داد: این طرح به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هریک از دستگاه ها در این محلات حاضر بوده و به صورت حضوری به گفت و گو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجرب ترین پزشکان و دندانپزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این این طرح تا ساعت۱۹ در محله هادی آباد ادامه خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902110

دیگر خبرها

  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون