Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:51:00 GMT

آخرین وضعیت مغانلو پس از مصدومیت در بازی با سایپا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۹۰۱۶

آخرین وضعیت مغانلو پس از مصدومیت در بازی با سایپا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیداری تدارکاتی مقابل سایپا به برتری یک بر صفر رسید.

در نیمه دوم این مسابقه شهریار مغانلو به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون آمد و البته تصویری از زانوی وی همراه با خونریزی منتشر شد.

البته طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس، زانوی پای راست مهاجم پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و وی می تواند در بازی آینده تیمش طبق نظر کادرفنی به زمین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس ۱۴ فروردین در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میهمان پدیده است.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو مهاجم تیم پرسپولیس بازی دوستانه پرسپولیس و سایپا مصدومیت شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس