Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جریان سفر به شهرستان خلخال و بازدید از محل پروژه خلخال ـ کلور ـ درام اظهار کرد: پروژه راهسازی خلخال ـ کلور ـ درام از بالاترین سطح اعتبارات راهسازی در سطح استان برخوردار بوده است.

وی افزود: با حمایت‌ها و پیشتیبانی‌ها، زیرساخت‌های تولید در شهرستان خلخال در حال آماده شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به پیشرفت خوب پروژه و افزایش جبهه‌های کاری در پروژه خلخال ـ کلور ـ درام، بیان کرد: یک راه مطمئن، خوب و ایمن برای تردد اردبیل به گیلان و زنجان در حال ساخت است و قطعا این جاده با پیگیری‌های اثرگذار نماینده مردم خلخال در وزارت راه و شهرسازی جانی دوباره گرفته و اکنون نیز فعال و بیش از ۴۱ دستگاه ماشین آلات در این پروژه در حال فعالیت است.

وی تصریح رد: با پیگیری‌های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و بحث حمایت اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه از محل منابع بانکی نیز اعتبارات خوبی به این پروژه اختصاص یافته است.

بهنامجو گفت: قطعه اول از شهر خلخال تا بعد از شهر کلور به طول ۱۷ کیلومتر در مناقصه قرار گرفته و عملیات اجرایی آن با انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد و از کیلومتر ۱۷ تا ۴۱ نیز که این پروژه با شتاب با حضور شرکت جهاد نصر زنجان رو به تکمیل است.

استاندار اردبیل ادامه داد: علاوه بر اعتبارات بانک مسکن، از محل جهش تولید نیز بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته که قطعا در تسریع برای تکمیل این پروژه حیاتی در جنوب استان تاثیرگذار خواهد بود.

سد شهید پستی هشجین تنها پروژه استانی که ردیف ملی دارد/ ۳۴ میلیارد تومان از خرداد ۹۹ به پروژه خلخال کلور درام تزریق شده است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت: سد شهید پستی هشجین تنها پروژه استانی است که در بودجه امسال ردیف ملی دارد.

سید غنی نظری افزود: پروژه خلخال ـ کلور ـ درام یکی از پروژه‌های حیاتی استان و شهرستان خلخال بوده و از خرداد ماه ۱۳۹۹ بیش از ۳۴ میلیارد تومان تا امروز به این پروژه راهسازی تزریق شده است.

وی بیان کرد: در ۲۸ اسفند ماه سال گذشته نیز بیش از یک‌صد میلیارد تومان فاینانس بانک مسکن به تصویب ارکان بانک مسکن کشور رسید و با مناقصه برگزار شده و انتخاب پیمانکار، شروع پروژه نیز جان خواهد گرفت.

نظری گفت: تنها پروژه که امسال در سطح استان اردبیل ردیف ملی در بودجه دارد و جزو مطالبات اساسی مردم بخش خورش رستم و شهر هشجین برای تامین آب شرب و کشاورزی است سد شهید پستی هشجین می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: به محض ابلاغ اعتبارات، کلنگ زنی این پروژه که بیش از یک دهه چشم انتظاری مردم را به همراه داشته شروع خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مطالبات پروژه خلخال ـ کلور ـ درام تا بهمن ماه ۱۳۹۹ پرداخت شده و قطعا پیگیری‌ها تا حصول نتیجه نهایی برای تزریق اعتبارات بیشتر و تکمیل این پروژه ادامه خواهد یافت.

نظری با اشاره به ۱۲ کیلومتر هشجین ـ سرچم نیز گفت: پروژه راه ۱۲ کیلومتر هشجین ـ سرچم نیز تا شهریور ماه ۱۴۰۰ طبق تاکید استاندار محترم به اداره کل راه شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استاندار اردبیل راه خلخال کلور درام پروژه خلخال ـ کلور ـ درام میلیارد تومان نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در بازدید از قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در زمان حاضر در آذربایجان شرقی در دست اجراست.، گفت: این استان، استانی پهناور و مهمی بوده و جمعیت قابل توجه و دسترسی‌های ترانزیتی دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین محورهای این استان، آزادراه تبریز- ارومیه است که سال‌های سال در قطعات مختلف در حال کار بوده و گاه تغییر سرمایه گذار را شاهد بودیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۲ کیلومتر از قطعه ۶ این آزادراه عملیاتی شده است، گفت: ۱۶ کیلومتر باقی مانده، برنامه ریزی شده تا با تزریق مالی از روش‌های مختلف شامل توزیع قیر، ردیف بودجه، ماده ۵۶ مصوب و کمک‌های بانکی در ۲ ماه آینده اجرایی شود.

وی همچنین گفت: استفاده از ظرفیت مولدسازی برای این پروژه جمع بندی و مقرر شده است تا سازمان ملی مسکن به عنوان مشارکت و با عنوان آورده دولتی به این پروژه کمک کند.

بذرپاش امسال را سال اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام قرار داده‌ایم، افزود: پروژه مراغه- هشترود نیز که یک قطعه ۲۹ کیلومتری است در مراحل پایانی بوده و نیاز به تزریق مالی دارد که در چند ماه آینده تأمین مالی خوبی خواهد شد.

وی گفت: محور تبریز-صوفیان از جمله محورهای ترانزیتی بوده و مرز بازرگان به عنوان یکی از مرزهای پرتردد ما با ترکیه است که سهم بالایی در ترانزیت دارد بنابراین نیازمند کار سریع‌تر با تزریق مالی است که در این راستا در ۲ یا سه ماه آینده محور رفت آن تکمیل شده و محور برگشت نیز تا هفته دولت آماده می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت سیزدهم، عزم جدی برای رفع گره‌های اصلی محورهای ارتباطی وجود دارد، گفت: حضور بنده در اینجا و همکاران استانی و ملی و مدیران استانی برای رفع گره‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مناطق حاشیه نشین با اشاره به بازدید دیروز رئیس جمهور از مناطق حاشیه نشین تهران گفت: یکی از راهکارها بسته پیشنهادی ۱۹ بندی است که به شهردارهای کشور ابلاغ شده و در مورد تسریع صدور پروانه برای بافت‌های فرسوده است.

کد خبر 6088927

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود