Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ساداتی در نشست طرح شهید قاسم سلیمانی افزود: مرحله دوم طرح شهید قاسم سلیمانی از پانزدهم اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه در استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح یک ماه در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: از ابتدای طرح پنج شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و چند شهرستان دارای مشکل را نیز پای کار آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی تصریح کرد: ۸۰۰ نیروی تخصصی آموزش‌های لازم را فرا گرفته و ۶۰۰ نیرو نیز برای حوزه حفاظت و بخش‌های دیگر رعایت پروتکل‌ها به کار گرفته شده است.

ساداتی با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۶۷۵ نمونه در استان گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد نمونه ۳۹۳ مورد قطعی شناسایی و ۶۰۰ مورد مشکوک و ارجاع به pcr شد.

وی از تحقق ۳۰۰ تست در گچساران و باشت خبر داد و افزود: ۳۰ تست در این محور مثبت شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان گفت: در دهدشت از ۹۲۰ تست، ۱۰ مورد مثبت شد.

وی از افزایش تجمعات در شهر لنده خبر داد و بیان کرد: از یکهزارو ۲۰۰ مورد تست، ۶۰ مورد مثبت شده و ۵۰ مورد تست مثبت ارجاعی داشتیم.

وی افزود: در مارگون نیز از ۱۸۰ تست، ۱۱ مورد مثبت شد.

کد خبر 5177729

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا بسته معیشتی ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها اردبیل مسافران نوروزی تردد وسایل نقلیه مثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران