Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر هاشمزهی سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به اینکه تخریب لوله جدار و افت سطح آب زیرزمینی منجر به افت شدید فشار و قطعی آب در بعضی از مناطق مجتمع ریگ‌ملک شده اظهارداشت: در بازرسی به عمل آمده از چاه و تاسیسات پمپاژ نسبت به جایگزینی یک حلقه چاه لب‌شور اقدام و وارد مدار بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: علاوه بر این دستگاه حفاری به منظور ادامه حفر چاه در محل تاسیسات مجتمع مستقر اما متاسفانه پس از ۴۸ ساعت حفاری محرز شد با توجه به ریزشی بودن چاه ادامه حفاری امکان پذیر نبوده و از طرفی آبدهی چاه به شدت کاهش یافته و از مدار خارج شده است.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: بدین‌منظور به قید فوریت در تاریخ هشتم فروردین نشست مدیریت بحران در ستاد استان تشکیل و مقرر شد نسبت به حفاری چاه جدید اقدام شود.

او خاطرنشان کرد: مدیر بحران آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز دستورات لازم برای استقرار یک دستگاه تانکر سیار و نصب یک تانکر ثابت در مرکز بخش ریگ‌ملک محل بخشداری را تا زمان رفع بحران صادر کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب افت فشار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان