Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این موضوع به صورت بسیار ویژه مورد توجه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است ،باید در تمامی کارها به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه  امام خمینی(ره) این مسیر را به درستی برای ما تبیین کردند و مقام معظم رهبری در حفظ آن تلاش بسیاری دارند، ادامه داد: موضوع بسیار مهمی که در این راستا باید به آن توجه کرد ، پیروی از سیره شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه هدف از خلقت انسان رسیدن به قرب الهی است، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که در صراط الهی و صراط مستقیم ان شاءالله قرار گرفتیم و باید این مسیر را ادامه دادو  هر کسی در این انقلاب برای غیر از خدا کار کند قطعا جز خسران چیزی نمی‌بیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند به جایگاه هستی مطلق که همان قرب الهی است برسند که تنها رضای خدا را مد نظر خود قرار دهند و قطعا در این زمینه می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

ناصری یزی در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی سراسر درس و عبرت برای جامعه ماست و باید این نکات ارزشمند را به نسل جوان منتقل کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امشب با استقبال فرمانده سپاه الغدیر و محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، وارد یزد شد.

فردا ( سه‌شنبه ) دهم فروردین ماه و همزمان با قیام مردم یزد در چنین روزی سال ۱۳۵۷ نشست نهایی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید  استان برگزار می‌شود.

دومین کنگره چهار هزار شهید یزد از بهمن ماه سال  ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرد و با توجه به شیوع کرونا و امکان برگزار نشدن برنامه‌ها به صورت عمومی ؛ رویکرد آن به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی تغییر کرد و  با گذشت بیش از یک سال از شروع آن با انجام برنامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف، اجلاسیه پایانی کنگره همزمان با سالروز قیام افتخارآفرین مردم یزد علیه نظام شاهنشاهی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد شهدا حسین سلامی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد شهدا حسین سلامی آیت الله محمدرضا ناصری اخبار کنکور امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی

دریافت 44 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در چارچوب منویات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) از جوانان خواست؛ تا خود را در معرض مسئولیت پذیرفتن قرار دهند.

کد خبر 6100096

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد