Web Analytics Made Easy - Statcounter

راشد پرستار گفت: انتظار داریم توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود و مسئولین اجرایی استانی و کشور در مقام اعتماد عملی به جوانان برآیند.

به گزارش برنا؛ راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به هفته جوان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز سال نو، امسال هفته جوان متفاوتی را در سراسر کشور تجربه کردیم و خوشبختانه با خلاقیت و مدیریت مجامع تشکل‌های جوانان و همراهی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها برنامه‌های متفاوت و خوبی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و لزوم امید آفرینی در فضای مجازی با تلاش جوانان سراسر استان‌ها، در مجمع ملی بیشتر توجه خود را به جمع بندی و ارائه گزارشات فعالیت استان‌ها معطوف کردیم تا بتوانیم جایگاه مجامع استانی را بهبود ببخشیم و آن را تثبیت کنیم.

پرستار با تاکید بر اینکه توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود تصریح کرد: انتظار داریم توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود و مسئولین اجرایی استانی و کشور در مقام اعتماد عملی به جوانان برآیند تا انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با لزوم جوان گرایی و اعتماد به آنان را برآورده کنند.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته جوان توجه به جوانان فقط هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: پایه و اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است.

محمدرضا معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، که به احترام نام و مجاهدت‌های این معلّم بزرگ حوزه و دانشگاه، «روز گرامی‌داشت مقام معلم» نام گرفته است، فرصتی برای تجلیل از شان والای معلم و استادانی است که عاشقانه و صادقانه در عرصه تعلیم، تربیت و پژوهش همت می گمارند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک پایه و اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان و اساتید، تکریم جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اضافه کرد: تولید پایدار علم و دانش و آموزش و تربیت نیروی متخصص، لازمه‌ پیشرفت و آبادانی کشورها بوده این مسئولیت سنگین بر دوش معلمان جامعه نهاده شده است. دانشگاه به عنوان اولین حلقه از زنجیره‌ تولید دانش و اساتید به عنوان مجاهدان خط مقدم این زنجیره، سزاوار تکریم و قدردانی هستند.

معظمی گودرزی بیان کرد: معلم آینه دانایی، ترجمان معرفت و نماد تعهد در تاریخ بشریت است. اوست که چگونه اندیشیدن، چگونه انتخاب کردن و چگونه زیستن را می‌آموزد.

وی ادامه داد: معلم بودن، تنها در انحصار معلومات نیست، بلکه افزون بر معلومات و تخصص، باید با هنر آزاد اندیشی عجین شده باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: نقش محوری معلّمین و استادان در آگاهی بخشی به جامعه و تعلیم و تربیت نسل جوان، بر کسی پوشیده نیست و مسئولیت سنگین تولید علم و دانش، اندیشه ورزی و تربیت نیروی متخصص برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان  بر دوش آنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است