Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ولزی شیاطین سرخ از علاقه خود به برخی از بازیکنان سابق چلسی صحبت می کند.

دنیل جیمز، وینگر ولزی باشگاه منچستریونایتد که حدود دو سال است به این باشگاه پیوسته است، راجع به شایعاتی که اوایل حضورش در این تیم منتشر شده بود، صحبت می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، در اوایل دوران حضور دنیل جیمز در منچستریونایتد، شایعاتی مبنی بر این که او یکی از طرفداران لیورپول است، منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این وینگر ولزی در این رابطه صحبت می کند و می گوید:

هنگامی که به منچستریونایتد پیوستم، نمی توانم به خاطر بیاورم که چه کسی بود اما یکی از کارشناسان اسکای بود که گفت: "دنیل جیمز هوادار لیورپول است" اما من طرفدار لیورپول نبودم. نمی خواهم بگویم که در جوانی طرفدار چلسی بودم اما در اوایل دوران حضورم در سوانزی، بازی های چلسی را دنبال می کردم. با این حال، من واقعا هوادار آن ها نبودم و فقط از دوران جوانی بازی برخی از بازیکنان آن ها را دنبال می کردم. ادن هازارد، دروگبا و خوان ماتا از جمله بازیکنانی بودند که من تماشای بازی هایشان را دوست داشتم.

اخبار داغ 

واکنش علی کریمی به صحبت های وزیر ورزش؛ به جای مصاحبه، در مورد قرارداد ویلموتس توضیح بدهید! پست اینستاگرامی افشین پیروانی پس از فوت مادرش / عکس آزاده نامداری: مردم شب اول مرگ مرا تنها نگذارید ! + عکس محل کشف جسد ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بوفون به دنبال جدایی از یووه یا بازنشستگی/ ادعای گاتزتا لیورپول در آستانه جذب ابراهیم کوناته 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دنیل جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا و باخت شوکه‌کننده لیورپول در دربی مرسی‌ساید، تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 25 آوریل 2024) بودند.

آتالانتا به یووه رسید
دربی برای یک ستاره دیگر؛ دوئل اینتر و میلان برای زیرکزی طلاق به سبک ایتالیایی
الگری برابر پیولی؛ شنبه، آخرین جدال یووه و میلان آن‌ها
نمایش اسکاماکا، آتالانتا به یووه رسید ژاوی می‌ماند
شرایط لاپورتا و دکو برای ادامه همکاری تا 2025 پذیرفته شد ژاوی 2025؛ او می‌ماند یامال، کوبارسی، گاوی، پدری و فایه، پنج غیرقابل‌فروش بارسا
ژاوی می‌ماند دربیِ تخریب
امید قهرمانی لیورپول بعد از شوک گودیسون پارک به پایان رسید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!