Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@00:16:24 GMT

آزادی ۳۰ محکوم امنیتی کُرد با عفو رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۹۸۳۷

در سفر‌های آقای رییسی به استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی، یکی از درخواست‌های علمای اهل سنت در ملاقات با رییس قوه قضاییه، عفو؛ تخفیف مجازات و بخشش محکومان امنیتی این مناطق بود، که قوه قضاییه هم در عفو اخیر به مناسبت نیمه شعبان ۳۰ نفر از این محکومان را معرفی و از سوی مقام معظم رهبری مورد پذیریش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین سفر رییس قوه قضاییه به مناطق کُرد نشین که سفر به آذربایجان غربی در ۱۴ اسفند سال ۹۹ بود، امام جمعه مهاباد به صورت رسمی از رییس قوه قضاییه درخواست عفو محکومین امنینی مناطق کُردنشین را مطرح کرده بود.

گفتنی است؛ مقام معظم رهبری روز یک شنبه ۸ فرودین عفو یا تخفیف مجازات یک هزار و ۸۴۹ تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

همچنین۱۰۰ نفر از محکومان امنیتی نیز در این لیست عفو قرار دارند که تعدادی از محکومان حوادث ابان ماه سال ۹۸ را نیز شامل می‌شود و از این تعداد ۳۰ نفر از محکومان مناطق کُرد نشین هستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبر انقلاب قوه قضاییه مقام معظم رهبری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند