Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دوشنبه شب با استقبال فرمانده سپاه الغدیر استان و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سفر خود به استان یزد را آغاز کرد.
 
سردار سلامی در ابتدای سفر خود به استان یزد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی در کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره به اعیاد شعبانیه و به ویژه نیمه شعبان اظهار داشت: این روز یکی از بزرگترین ایام‌الله است و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
 
وی با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای استان یزد در شرایط کرونا یک جهاد بسیار بزرگ بود اظهار داشت: این کنگره اقدام بسیار خوبی در سطح ملی و برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت بود.
 
سرلشکر سلامی با بیان اینکه فردا رویداد بسیار بزرگی در کشور ما رخ می‌دهد گفت: حتما این پیشگامی، فضای کشور را در ارتباط با بزرگداشت شهدای عزیز حتما تغییر می‌دهد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ما تجربه گرانسنگی داریم که بدون فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌توانیم مسیر موفقیت را طی کنیم؛ شهادت خودش یک معنی دارد ولی فرهنگ شهادت موضوع دیگری است.
 
وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت یک حقیقت جاری است گفت: خود جهاد و شهادت ممکن است در یک مقاطعی محقق شود اما این فرهنگ باید مثل یک رودخانه زلال، مدام جسم و جان جامعه ما را تطهیر کند.
 
سرلشکر سلامی تصریح کرد: همین که تحت تاثیر کنگره جهش‌هایی در جامعه به وجود آمده و مفهوم انفاق و سرعت و سبقت گرفتن بر خیرات در جامعه جوشیده است، نشان از اهمیت این کار ارزشمند است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این اتفاق برای ما یک اتفاق ارزشمند است گفت: برای ما این موضوع از ارزش بسیار بالایی برخودار است که بتوانیم تصویری از حکومت اسلامی را به نمایش بگذاریم و در یزد واقعا این موضوع رخ داد.
 
وی به تهیه بیش از 100 میلیارد تومان جهیزیه توسط خیرین و کنگره اشاره کرد و افزود: این یک اقدام بی‌نظیر در سطح کشور و حتی جهان است و قطعا این موضوع الگویی بزرگ برای تمام کشور است.
 
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: امروز جهان تمام توان و ظرفیت خود را به کار بسته و چه در بعد فرهنگی، رسانه‌ای، عملیاتی، نظامی اقدامات بسیار گسترده‌ای برای مبارزه با انقلاب انجام می‌دهد و به ویژه ما در دوران چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ تجمیعی از تمام این مخاطرات را به شکل سنگین پشت سر گذاشتیم و تمام قدرت دشمن که اعمال می‌شد را حس می‌کردیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه این تهدید را ما همه جا مشاهده می‌کردیم گفت: پدیده جنگ یک واقعیتی بود که دشمن می‌خواست به وسیله آن ما را تحت تاثیر قرار دهد ولی حضرت آقا فرمودند جنگ نخواهد شد.
 
وی افزود: این جمله یک عبارت نبود بلکه پشت سر آن یک استراتژی قدرتمندی وجود داشت که حضرت آقا طراح و مبدع آن بودند و به گونه‌ای کشور را پیش می‌بردند که عملا این جنگ در منطق شکست می‌خورد.
 
سرلشکر سلامی گفت: فشار اقتصادی دشمن در این ایام بی‌اندازه و معادل تمام توان او بود به گونه‌ای که ما در میدان تهدید اقتصادی اشباع شده بودیم و دشمن هیچ گونه قدرت دیگری نداشت.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: باز هم به برکت این ایستادگی توام با سیاست، راهبرد و برنامه، ما از گردنه سختی که در آن قرار گرفته بودیم عبور کردیم و توانستیم این توطئه دشمن را ناکام بگذاریم.
 
وی تصریح کرد: الحمدالله به نقاطی رسیدیم که باور آن سخت بود و به نقطه‌ای رسیدیم که فشار تصاعد پیدا می‌کند ولی تاثیر آن تنازل دارد و الان ما در این جایگاه قرار گرفتیم.
 
سرلشکر سلامی تصریح کرد: در این عرصه یک تصویر بسیار ضعیف و آسیب دیده از آمریکا باقی ماند و دیگر توانایی نوسازی و بازسازی این تصویر را ندارد و همه این موارد به اذن و اراده الهی انجام شد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه به نقطه‌ای رسیدیم که چه تحریم باشد چه نباشد ما پیروز هستیم بیان کرد: سال‌های گذشته سال تحمل و ایستادگی در برابر مشکلات بود ولی امسال به مدد الهی سال رفع و حل مشکلات است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشکر سلامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان