Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا با انجام یک دیدار در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود که تیم ملی قبرس در ورزشگاه جی اس پی میزبان اسلوونی خواهد بود.

تیم ملی اسلوونی از ۲ بازی آخر خود، یک برد و یک باخت را کسب کرده است و با ۳ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد؛ اما قبرس از ۲ بازی آخر خود یک تساوی و یک باخت را در کارنامه ثبت کرده و با یک امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صربستان - آذربایجان

در یکی دیگر از دیدار‌های امشب که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود، تیم آذربایجان در ورزشگاه خانگی خود میزبان صربستان خواهد بود. صربستانی‌ها از ۲ بازی اخیر خود یک برد و یک تساوی کسب کرده و با ۴ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارند؛ اما آذربایجانی‌ها در اولین دیدار خود مقابل پرتغال تن به شکست دادند و بدون هیچ امتیازی در رده چهارم جدول قرار دارند.

در ادامه، دیدار‌های دیگر از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شوند که به شرح زیر هستند:

پرتغال - لوکزامبورگ

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها تیم ملی لوکزامبورگ در ورزشگاه جوسی بارتل میزبان پرتغالی‌ها خواهد بود. کریستیانو رونالدو ، ستاره تیم ملی پرتغال بسیار مشتاق به گلزنی در این دیدار است. پرتغالی‌ها از ۲ بازی اخیر خود، یک برد مقابل آذربایجان و یک تساوی برابر صربستان کسب کرده اند و با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند؛ اما تیم لوکزامبورگ در اولین دیدار خود توانست تیم ملی ایرلند را شکست دهد. لوکزامبورگی‌ها با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

بلاروس - بلژیک

در ادامه دیدار‌های امشب تیم بلژیک در ورزشگاه کینگ پاور میزبان بلاروس خواهد بود. بلژیکی‌ها از ۲ بازی آخر خود، یک برد برابر تیم ولز و یک تساوی مقابل جمهوری چک کسب کرده اند و با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند، اما بلاروس در اولین دیدار خود مقابل تیم استونی به پیروزی دست یافت و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است. روملو لوکاکو از تیم بلژیک و ویتالی لیساکوویچ از تیم بلاروس با ۲ گل بهترین گلزنان هر ۲ تیم در این رقابت‌ها هستند.

هلند - جبل الطارق

در یکی دیگر از دیدار‌های حساس امشب تیم جبل الطارق در ورزشگاه ویکتوریا میزبان تیم هلند خواهد بود. لاله‌های هلندی در اولین دیدار خود با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به تیم ملی ترکیه واگذار کردند. آن ها در بازی دوم خود با نتیجه ۲ بر صفر تیم لتونی را شکست دادند و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند، اما تیم جبل الطارق از ۲ بازی آخر خود متحمل ۲ شکست شده است و بدون امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

مالت - کرواسی

در دیگر بازی امشب تیم کرواسی در ورزشگاه روژویکا میزبان تیم مالت خواهد بود. تیم کرواسی در اولین دیدار خود مقابل اسلوونی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و در دومین دیدار خود مقابل تیم قبرس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت. کرواسی با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، اما تیم مالت از ۲ بازی اخیر خود متحمل یک شکست برابر روسیه و یک تساوی مقابل تیم ملی اسلواکی شده و با یک امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

سایر دیدار‌های ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به شرح زیر هستند:

لتونی - ترکیه

روسیه - اسلواکی

جمهوری چک - ولز

نروژ - مونته‌نگرو

بیشتر بخوانید

تداوم تاثیرگذاری زلاتان در پیروزی‌های تیم ملی فوتبال سوئد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقدماتی جام جهانی فوتبال اروپا قطر ۳ امتیاز در رده سوم جدول اولین دیدار خود ۲ بازی آخر خود دیدار خود مقابل جدول قرار دارند جدول قرار یک تساوی ۳۰ دقیقه کسب کرده دیدار ها تیم ملی یک برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت